Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

"...pro toho, kdo mne má rád, budu krásná..."

Tak to mě dojalo. A je to tak. Drahá Heleno. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, drahý příteli!

0 0
možnosti
Foto

R^;-DTo se nesměju Vám, ale Vašemu textu. Ale píšu to už podruhé, protože to vypadá, že text zmizel. Takže ještě jednou: doufám, že už je to lepší a přeju, aby to brzy bylo, jak to má být. R^

2 0
možnosti
ZS

Za blog karma!R^

Vzhledem k tomu, že jsem tě viděla, tak jediná emoce, na kterou se momentálně teď vzmůžu, je lítost. Ale všechno bude OK, snad ti pomůže moje mantra, že každý kopec má svůj konec. Já ji používám při horských maratonech, ale myslím, že i tobě pomůže!:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzi! Už je to výrazně lepší, ale opravdu už bych se ráda pořádně najedla. Když zavřu oči, vidím všude šťavnaté steaky ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Vždycky je co pochválit. I když tu podprsenku bych čekal spíš od chlapa;-D

Ale teď vážně, Heleno, ať se to utrpění vyplatí a hlavně ať už to dlouho netrvá:-)

1 0
možnosti

Tedy slyšela jsem docela dost o výstředních milionářích, jak tráví dovolenou!:-) Ale tenhle adrenalin - to čtu poprvé.

Heleno, smekám, a držím palce, ať je to brzo za Tebou!:-), aby toho adrenalinu nebylo přiliš!:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marie! To víš, prázdniny si člověk musí pořádně užít, obzvláště, jedná-li se o pomatenou učitelku ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Krásně stylizováno, cizinko Heleno. A zubaře nemusím, posledně mě "obral" za dvě plombičky o pěknej balík.R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jiří! Ten můj mi naopak dává množstevní slevu, tak si za poslední dvě plomby nic neúčtoval ;-)

0 0
možnosti
Foto

že Ti to sluší neví jenom syn :-)

1 0
možnosti
Foto

Však si také toho vytříbeného vkusu svého okolí velmi cením! ;-)

0 0
možnosti

Nechť nosy a chodidla zůstanou na svých místech, atraktivní cizinko .-)

2 0
možnosti
Foto

Držím Vám palce, ať na konci těch muk máte krásný okouzlující chrup, když už pro něj musíte tak trpět a ať Vám to sluší i nadále.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavlo! Nejenže budu mít krásný chrup, ale navíc budu štíhlá jako proutek ;-)

0 0
možnosti
Foto

No vida, co se dá z neštěstí vytěžit. Němá cizinka a doktorka v jednom. Jen si říkám, co byste zažila, kdybyste potkala nějakého toho filmaře. :))

1 0
možnosti
Foto

Že by další díl ÍTí? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik