Diskuse

Být ženou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Buď ženou, buď v klidu :)

1 0
možnosti
Foto

Nedojde-li srážce s volem, většinou v klidu jsem ;-)

3 0
možnosti
MI

Inu, muži jsme různí, že. Já být tehdy ve vaší partě, poslal bych zmíněnou řasomávku domů hned při prvním zakňourání neb neřadím se mezi jednoduše ovlivnitelné samečky (o to zajímavější je pro mne sledovat, co vy děvčata jste často schopna vymyslet za strategie pro dosahování svých úsměvných cílů :-D). Zároveň upřímně doufám že ten váš tehdejší přítel byl ihned po akci vykázán kam si zasloužil, když už tedy jste se s ním odvážila až tam. A karma.:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Já se snažím své zbraně nevyužívat apriori. Ale když je potřeba, jsem ráda, že je mám. Myslím, že mi tenkrát ještě chvíli trvalo, než mi došlo, že sobectví není známkou mužnosti. Ale došlo mi to... A děkuji!

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik