Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J35a19n 17F75r10o28l19í40k

8. 1. 2014 14:04

To jste mě autorko potěšila. Když se dívám na ty své vnuky jak se neustále perou a jen ve zcela vzácné chvíli kdy buď vaří (oba kluci) nebo si hraji s legem mají nepatrnou chvilku souznění a spolupráce tak mám mindrák. Po přečtení článku vidím, že zcela zbytečně.;-)

1 0
možnosti
Foto

I mne těší, že se tak děje i v normálních rodinách ;-)

0 0
možnosti
Foto

Třeba se připravuje na kariéru domácí služky ... pak bych to jako chybu neviděl.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud žena muži ráda slouží, pak mu jistě dobře slouží ;-)

1 0
možnosti
Foto

To mi připomnělo ten fór, jak se Klaus holí před zrcadlem, a řízne se. Livie to vidí, spráskne ruce a zvolá - ,,...pane Bože, ty ses říznul!" A Václav jí povídá -,,...Livie, vždyť jsem ti už několikrát říkal, že doma, když jsme sami, mi smíš říkat Vašku..." :-)

4 0
možnosti
Foto

R^úžasný....Ta malá ženská přišla na základní pravidlo partnerskýho soužití;-D;-D;-DNebrat mužovi dojem, že je bůh;-D;-D;-DPokud by jí to vydrželo, asi by to měla v životě jednodušší...Ale - snad jí to nevydrží, upřímně doufám:-)

7 0
možnosti
Foto

Já také myslím, že jí to nevydrží, ale možná je to škoda ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D. Jsi si jistá ? Karma jako HROM!

1 0
možnosti
Foto

No, ode mne to nemá ;-), tím si jistá jsem. Ale možná bych se od ní měla něco přiučit!

2 0
možnosti
MS

Já to v mírnější formě provozuji dodnes. Budiž Julce chvála, že v tak nízkém věku přišla na to, k čemu se člověk dopracovával formou pokus, omyl. Obzvlášť, když to nic nestojí;-D.

1 0
možnosti
Foto

Je to pěkné, ale myslím, že jí to také nevydrží a znovu se k tomu dopracuje až po pár kotrmelcích ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Vsadím se, že malá četla na ONA DNES ten zde tolik diskutovaný článek o tom, jak šolíchat samce;-D

2 0
možnosti
Foto

Leda by brácha předčítal, ale i tak by jí asi stálo dost sil pochopit. ;-)

1 0
možnosti
Foto

žádná chyba, vše je v naprostém pořádku :))

1 0
možnosti
Foto

Žena Ti říká ?Pane Bože?" Tobě?;-D

2 0
možnosti
Foto

;-DR^

Občas takové vzácné chvilky proběhnou i u nás:-) To většinou sedí nad tabletem, loví písničky a baví se o zpěvácích. Zlatá hodinka tomu říkám;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem vděčná za každou čtvrthodinku bez řevu ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik