Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J62a72n52a 73M68a92j43o37v86á

17. 1. 2014 20:48

Smutný květák :-) :-) To nemá chybu. :-)

1 0
možnosti

;-DJá bych měl pro Květáka utěchu, možná má předurčeno být slavným, třeba díky zakřivenému časoprostoru....a Květáka si budou všichni mnohem líp pamatovat než nějakýho Frantu. No, není to jednoduché být už v mládí filozofem. Pozdravujte synka;-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, Františku, to jsem ráda, že aspoň někdo pochopil, že Květoslav by se klidně mohl jmenovat třeba Kristian a stejně by měl se svým jménem problém! ;-(

1 0
možnosti
Foto

Bezva čtení do ouška. Já zase konečně našel pořádnou "babu". ;-DZdravím paní Heleno:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky Jiří! A ta Vaše baba je vážně kočka! ;-)

2 0
možnosti

Paní Heleno, tak jsem omládl, neb jsem se u čtení náramně pobavil! Děkuji! Krásný čas! :-)R^  MB

1 0
možnosti
Foto

To mne velmi těší, Martine! krásný den ;-)

0 0
možnosti
Foto

Mám nějaký slabší ( a doufám, že přechodný) období, a tak mi nenapadá nic vtipnýho, čím bych trefně ohodnotila tvůj zábavný písemný projev, a tak R^....

1 0
možnosti
Foto

Díky, Johanko! Mé děti to mají chudinky na pokračování, ale zatím neprotestují. Usuzuji, že jsem to měla umístit spíš na nějaký dětský blog ;-D

0 0
možnosti
Foto

Skvělé, skvělé skvělé !!! Ps: chudák kluk :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, díky, díky!!! Ps: Ano! ;-)

0 0
možnosti

:-) R^

Veselý Zajíc Vyskočil Tvrdý Bobek Vytlačil :-)

1 0
možnosti

;-D Bezva procvičení bránice, díky.

1 0
možnosti
Foto

R^ Ja bych se tedy mnohem radeji jmenovala Kvetoslav Vesely nez Borivoj Sourek ;-D

1 0
možnosti
Foto

Některé věci holt nevysvětlíš! ;-D Mám synovce Quida a neteř Aranku. Když brácha s těma jménama přišel, všichni jsme si říkali "chudáci děti". A ony se přitom se svými jmény popasovaly lépe než ti se jmény běžnými. Dokonce ani nikdo v jejich okolí s těmi jmény nemá problém ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik