Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty jo. Úplně se mi vybavilo, jak se po mně ve škole pořvávalo, že jsem "eště nevečeřela a eště nevečeřela a eště nevečeřela" . :)))))

2 0
možnosti
Foto

Tak jsi jim měla sebrat svačinu! ;-D

1 0
možnosti
JC

Květoslavů je v ČR celkem 2845 (podle kdejsme).

Je to normální a tradiční jméno, v domácké podobě jako Slávek. Vyskytuje se i u jiných Slovanů, není jen české.

0 0
možnosti
MS

A já málem byla Radmila:-/.

1 0
možnosti
Foto

Magda je krásné jméno!

1 0
možnosti
Foto

R^ Se jmenem pro deti je treba byt opatrny

2 0
možnosti
Foto

Já chtěla vždycky být Kateřina, znělo mi to tak vznešeně. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kvítek, Květák...jestlipak víš, že popisuješ historii blogu?:)))

3 0
možnosti
Foto

Nebyl to záměr, ale tuším.;-)

2 0
možnosti
Foto

moc pěkně napsáno :-) neznám dítě, které by mělo rádo své jméno.. Já jsem to svoje přímo nesnášela, protože se tak nikdo jiný nejmenoval a chtěla jsem něco obyčejnějšího, jako třeba Jana nebo Veronika.. Děti jsou v tomhle divný.. Ale Květoslav je fakt trochu za trest.. :-P

1 0
možnosti
Foto

Díky! ;-) Je to jako za trest, ale troufám si říct, že pro Květoslava by bylo za trest jakékoli jméno ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Já znala dva Květoslavy. Jeden se jmenoval Květoslav Kulíšek a měl dost tragický osud (bohužel si nedělám srandu) a ten druhý se jmenoval Květoslav Bělohlávek, což mi dodnes evokuje motýla:-)

2 0
možnosti
Foto

Já kdysi učila Květoslava. Říkala jsem mu Květíku a on mi až na konci roku prozradil, že mu doma říkají Slávku ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik