Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

R^...až mě zamrazilo, děkuji!!!!

1 0
možnosti
Foto

Ď, a krásný Den matek a klidně i šroubků ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky a zdravím, Josefe! ;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JS

R^díky za příběh, Heli :-)

1 0
možnosti
Foto

A já za palec, Jani. A přeji krásný den ;-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně kvalitní čtení.R^

Tu knihu napiš, těším se.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Už mám název, tak teď už jen ten zbytek a máš ji na stole ;-D

3 0
možnosti
Foto

R^Takové příběhy jsou ty nejlepší:-) Ovšem také jsem si naběhla;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo. A to byl ten záměr ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za palec, Tomáši!

0 0
možnosti

Heleno, na dobré se musí čekat...že?:-)

Ale stálo to za to. To je moc hezké a hřejivé. Dík!

3 0
možnosti
Foto

I já děkuji, Marie, a přeji krásný den a ještě krásnější zítřejší den matek. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Skvela pointa, Heleno, az do konce jsem myslel, ze je to obracene. Diky za zprijemneni sobotniho dopoledne. Uzij si krasny den.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak mi můj záměr vyšel ;-) Díky a hezký den i Tobě, Honzo!

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se líbí, Dáši! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik