Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Milé čtení. Třeba tatínek na víly věří, jen to nechtěl přiznat..... R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji! A třeba nevěří, ale uvěří ;-)

0 0
možnosti
VO

V76i26t 88O42t20a58h45a68l

2. 9. 2016 18:48

Dobrá práce.

Nejlepší je, když DámaPřesUličku je navíc sci-fi odrůda, co se zhlédla v Matrixu. Všechny ty tzv. "bullet time"pohyby, kdy přesun objektu do košíku zabere minutu, aby jej pak zase vyndala a vrátila a vyhrabala stejným tempem zezadu něco s pozdějším datem spotřeby. :)

1 0
možnosti
MV

pribeh. fajnovej. to ja rad! dik

3 0
možnosti
JF

J38a55n 95F83r80o58l38í71k

1. 9. 2016 16:22

Protože mě to docela okouzlilo podíval jsem se na předchozí. No ano, paní učitelka. Asi češtiny? Že by téměř profesionálka? No je to jedno. Když vnukům čtu ty smutné a geniální Andersenovy pohádky tak i zaslzím. A tady jsem měl pocit, že čtu jednu z nich. Výtečné.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát, takový příspěvek potěší a zahřeje!

A ano, jde tak trochu o profesionální deformaci ;-)

1 0
možnosti
Foto

Četla jsem to již v neděli, ale nedalo se diskutovat, tak to napíšu teď: Máte přenádherný sloh, já se více než dějem kochám tím slohem. Mívala jsem ze slohu také jedničky, ale tohle bych asi nesvedla.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jarmilo, to se hezky čte! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, to byla příjemná dávka hezkýho čtení. Děkuji ti vílo.

Já sice na víly nevěřím, ale proč někdy v někom tu vílu nevidět, že?;-)

1 0
možnosti
Foto

Já díky, Václave, to potěší ;-)

0 0
možnosti
FF
Foto

A to já jsem zase ráda! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Heli, skvěle napsané :) Moc milá příhoda. A souhlasím s Tebou - pět čicet ani náhodou :-P

3 0
možnosti
Foto

Že jo! Pět dvacet bohatě stačí ;-)

1 0
možnosti
Foto

35...ještě moc mladá:-)

2 0
možnosti
Foto

Nene, mně pět čicet nikdy nebude, ani v domově důchodců! ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik