Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krááásně napsané R^

2 0
možnosti
Foto

Heleno zdravim...tak tu je måme.překvapení. každopádně své dcerce ty opravdove prvni a červené schovavam. A fotku v tech mych kradenych ma u prarodičů na zdi.zdravim na palouk a mobilni slunce pro Vás

2 0
možnosti
Foto

Díky, Radko! Také mám ty své červené, v nichž se opravdu nedá chodit, ale já je prostě musela mít, schované pro svou dceru ;-) Posílám pozdravení z paloučku, dnes od studánky, kde se víly pravidelně chladí.

1 0
možnosti
Foto

Taková příležitost, Helčo...Vypadalo to na pohodáře a kámošku pro Julku :-)

3 0
možnosti
Foto

Jasně, ale to je zase jiná pohádka ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Krásné čtení, to člověku vylepší náladu. :-)

3 0
možnosti
Foto

Krásná ́pohádka ́ z reálného života. Ani ježibaay v ní nechyběay. Kéž by se z malé střevíčkové holčičky stala v pětatřiceti princezna, která umí být k lidem milá jako Vy a ne madam ́Cozaberecelouuličku ́, kterou by člověk nejraději.... Díky za pěkné počtení.:-):-):-)

7 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář, Pavlo! ;-)

0 0
možnosti
PU

P82e52t98r 72U72h27e62r

28. 8. 2016 10:14

Dík za vylepšení nedělní pohody :-)

2 0
možnosti
Foto

J57a55n47a 64M88a93j39o77v86á

28. 8. 2016 10:05

No vida, je tu diskuse, jen se přede mnou, potvurka, schovala. Jsem ráda, že píšeš, pěkně to umíš.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani! Píšu, píšu, ale teď hlavně ešvépéčka (ŠVP). O prázdninách jsem si to zakázala, tak to teď doháním ;-)

2 0
možnosti
ZS

Kolikrát jsem se už sama sebe ptala, jestli sebevědomí těchto Cozaberoucelouuličku je hrané nebo opravdové...

Tobě karmaR^

4 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzi! Madam mi připomněla jednu ježibabu, která se občas zjevuje znenadání na našem prahu - myslím, že průběh by byl velmi podobný, pokud by tam místo madam byla právě ona ;-)

1 0
možnosti
MM

Laskavé, člověčí. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik