Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli tu perexovou větu vysolil jen tak od boku, tak ho čeká velká budoucnost... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jj, má jich po ruce vždy plní zásobník ;-)

0 0
možnosti
Foto

Helčo, určitě by nelhal...já mu věřím!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko! To víš, že by nelhal ;-)

1 0
možnosti
Foto

J23a75n 72D34l32o69u15h76ý

25. 7. 2016 21:42

moc toho nesní.. moc toho nevypije.. moc toho neoblíkne.. evidentně francouzský typ a ještě k tomu němá.. Hela je ideál :D

2 0
možnosti
Foto

Kdo tady říkal něco o tom, že bych toho moc nevypila? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Sluší Ti to, na závistné pohledy nehleď!;-) Až se Ti děti vrátí, budeš ještě krásnější, přece...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Oli! Už jsou doma, tak je zase veselo ;-)

0 0
možnosti
Foto

Teda, to jsou zážitky, brrr! Hl. ať se to dobře a rychle hojí! A že všichni chodí na zuby v létě, kdy se to hojí blbě?8-o8-o

Jinak lidi mají fantastický pud čumět po každém, kdo má nějakou originální ozdobu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, také začínám litovat, že na to čerpám dovolenou - měla jsem si to nechat na školní rok ;-)

1 0
možnosti
Foto

J55a83n31a 82M66a74j37o33v74á

25. 7. 2016 17:23

Ať je rychle líp a brzy nejlíp. Úplně ve všech směrech, i nezubařských.R^R^

3 0
možnosti
Foto

:-)R^Není to tak zlý a až to sundáš, budeš ještě krásnější.

1 0
možnosti
Foto

Tedy Heleno, soucítím s tebou. Ale pozor, až se konečně budeš moci trochu najíst, ono je to po těch kefírech a šťávách dost napínavý. Já to zažila po tři a půl hodinovém trhání osmičky. Paní doktorka mi nejspíš v zápalu boje s tím šmejdem zubem nalomila čelist. Poslední otok splaskl až po čtyřech měsících. První dva měsíce jsem jen polykala antibiotika a "ládovala" se džusem a různými druhy kefírů. Pak to najednou trochu splasklo. Já měla už takový hlad, hrůza :-). Udělala jsem si na pánvi vepřovou kotletku a půl hodiny to v bolestech po m kouskách žvýkala. A pak to přišlo. On ten dlouhodobě hladový žaludek takovou porci najednou nedá. Šlo to prostě ven, horem i dolem. Nezapomenutelný zážitek. Tak pozor.;-)

2 0
možnosti
Foto

No potěš, ještě toho trochu. Já už si snad zavedu infuzi ;-)

3 0
možnosti
Foto

Já to říkám furt. Zubařům je třeba se vyhýbat.

3 0
možnosti

Heli, soucítím s Tebou. Zažívala jsem si něco obdobného, když mi rostl zub moudrosti (aby nerostl křivě, ale s oporou, zubařka rozhodla, že mu usnadní cestu dásní, ovšem "usnadňovala" laserem, čímž mi popálila všechno včetně típku, aby pak zub stejně vytrhla, ale až poté, co bylo, z prořezané tváře, nad slunce jasné, že roste křivě. Je ale pravda, že jsem díky neustálému popíjení a následnému zvracení šalvějového čaje (mimochodem, prý je na zranění a záněty v dutině ústní nedostižitelný) zhubla asi 10 kg. Jenže Ty to, na rozdíl ode mne tehdy, fakt nepotřebuješ, bo jsi (což říkám zodpovědně, ač nejsu Tvoje dítko) krásná.

Já se spíše divím, že se nenašel nikdo ze Tvých sousedů či spolunakupujících, kdo by měl tendenci Tě chránit. Tuhle jsem potkala sousedku s modrým a napuchlým obličejem a kdesi mezi regály jsem jí spiklenecky (přitom jsem si s předstíraným zaujetím prohlížela nějakou nezbytnost) pošeptala, zda mám kontaktovat policii. V tu chvíli se rozchechtala, oči se jí zalily slzami bolesti a dojetí a povídá :" kočičko, nebojte, on mě nebije, on je takovej kádr, že mi dal na nový zuby. Mám navrtaný implantáty a z toho zánět jako prase. Prý to odezní po druhých antibiotikách".

Tak Ti moc přeju, když už takhle trpíš, abys byla brzké budoucnosti aspoň tak šťastná, jako moje tehdejší jmenovkyně, paní Bártová.

4 0
možnosti
Foto

Díky! No, my jsme tu tak trochu na samotě, takže na nákup jezdím vozem, tudíž je malá pravděpodobnost, že potkám někoho známého. Tuhle mne zahlédl soused golfista a málem mi leknutím přistál jeho odpal mezi očima.

Jinak ten laser je fakt super, když mi lékař podal do ruky destičku, že si ji mám držet na ruce, abych byla uzemněná, cítila jsem se jako na elektrickém křesle. A ten smrad škvařící se lidské tkáně... Byla jsem ráda, že jsem nechala Julču čekat v čekárně. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS