Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J18a91n 56D94l50o61u50h10ý

5. 3. 2016 8:15

na severu je tak krásně ;)

2 0
možnosti
Foto

To si piš, že je! Někdy si o tom nech vyprávět ;-)

1 0
možnosti

Nemohu dělat dobře dvě věci najednou. Buď mohu poctivě sledovat příběh, anebo kochat se krásnou češtinou. Mám dost vlastních příběhů, tak jsem se rozhodla pro to druhé.

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jarmilo! Zdravím Vás.

0 0
možnosti
MV

o ty doby, co jsem nechal stat auto v ulici a presedlal na kresla mhd mam s napinavejm autopribehama utrum. takze jsem si jen pripomnel, jak je fajnovy netrnout a neklit. tramvaj se malokdy zasekne a kdyz jo, opravy neplatim. fajnovej vikend a zdravy auta vsem!

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Marku. To víte, já bych to možná tou tramvají i zkusila, ale měla bych to se několika přestupy a musela bych vstávat tak ve čtyři ráno, abych to stihla do práce. ;-)

0 0
možnosti
JJ

nevím, jestli byc dokázala něcovíc, než zavřít oči, hlavu dát do dlaní a upřimně hlasitě výt. Jsi dobrá. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Dokázala! Když jsi dítě štěstěny, dokážeš všechno ;-) A díky!

1 0
možnosti
VB

Miluju stastne konce! Super! Mne takhle volal muz min tyden ze mi naboural auto, pak mi volal, ze to bude min za 30 tisic (loni jsem delala generalku za 15) a pak mi volal znovu, ze servisak upresnil na min 50 ale ze doporucuje vuz rozdat na nahradni dily. Auto jsem chtela v lete prodat a poridit si vetsi. No, nejsem ja dite stesteny? :D

2 0
možnosti
Foto

No to jsi! ;-D Pořídit si větší? Také přemýšlím nad bagrem.

4 0
možnosti
ZS

Helén, napsala jsi to pěkně, za to ti dávám karmu... jinak dosti velké drama... od doby, co též dojíždím do práce, mám také "slušné" zážitky... ;-)

Šťastnou cestu a dobře dojeď! Příště!

3 0
možnosti
Foto

Díky! Žena za volantem, všichni v ohrožení ;-)

2 0
možnosti
Foto

Uf, tak to bylo drámo!. UUUplně se vidím, jak sedím za tím volantem a auto se zvolna ubírá do komatu!

Gratuluji k dobrému konci i novému blogu :-)R^. Karmička přílohou.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji nastotisíckrát ;-) A dopadlo to skutečně ještě dobře - stát se mi to cesto do kopce, mohlo být mnohem hůř.

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik