Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Kdepak ses tak dlouho toulala?;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za návštěvu! Já se nějak ztratila, ale o tom třeba jindy ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Heleno, máš fajn syna, to už vím odedřív, ale občas to v naší "normální" společnosti nebudete mít lehké nikdy. Držím palce:-)

3 0
možnosti
Foto

Dnes už si to většinu času užívám! ;-)

2 0
možnosti
DP

Mě se váš syn líbí, je to exot. Bude to mít, pravda, těžké, ale zase nezapadne do průměru.

5 0
možnosti
ZS

Ten kluk je skvělý, ovšem mnozí to nechápou. Každý, kdo nějak vyčnívá, to má těžké... Ale já vždy věřím v to lepší a doufám, že bude pochopen.

Tebe obdivuji, nemáš to jednoduché, ale mohlo by být hůř...;-) Prosím, pozdravuj ode mě Kristíka, protože já jeho hlášky zbožňuju.

3 0
možnosti
Foto

Vyřídím! Zrovna včera si četl tvůj blog a říkal, že si bude muset přečíst i tvou knihu, tak jsem ho decentně upozornila, že je o běhání. Prý máš tedy napsat ještě nějakou další ;-)

2 0
možnosti
MT

Nějak mi to připomnělo "Bohdá, že žízní nezahyneme...":-)

No přiznejte si, že normální to není, tedy ve smyslu normální jako vetšinové. Je to normální ve smyslu přirozené, tedy v přírodě se vyskytující. A pro něj je to samozřejmě subjektivně normální, protože je takový a považuje to za správné. Kdyby to tak neměl, tak by nebyl normální...;-)

5 0
možnosti
Foto

Ano, ano. Téma toho, co znamená být normální, už se mnou probíral. Vysvětloval mi, že pokud je statisticky normální být průměrný, že raději zůstane nenormální ;-)

2 0
možnosti
AT

Přečetla jsem skoro všechny vaše příspěvky na blogu a fakt gratuluji za vaše pevné nervy :-) Jsem spokojená a vděčná za svoje průměrné a obyčejné holky, protože popravdě netuším, co bych si počala s vaším Kristiánkem - asi bych v skončila v blázinci ;-D Držím palce v budoucnu a budu se těšit na další článek.

2 0
možnosti
MK

Ale neskončila. Začala byste psát blog a zařadila se mezi ty jinak postižené :))

1 0
možnosti
VB

To, ze je IQ krivka kruh, asi uz davno vis, ze? Holt ta genialita je necim vykoupena ;) Normalni asi neni nic a nikdo a naopak vsechno a vsichni. Kazdej jsme nejakej... Nase geniuska zas furt rve, no... :D

2 0
možnosti
MK

Drahá Viktorie a co místo vykecávání v diskusích napsat nějaký lechtivý článek? Při četbě Cvalína se totiž blbě sní :)

3 0
možnosti
MK

Jak nemám brýle, tak moc nevidím a tak jsem četl....."zeptala se po smrti malá holčička" :) Nu, co už no

1 0
možnosti
JC

A co takhle poslat ho na speciální gymnasium pro zvlášť nadané děti? Když jeho výroky předvede řediteli, určitě udělá výjimku a přijme ho do primy dříve.

6 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás. Zkusíme od příštího roku, zatím jsem ráda, že je mezi dětmi, které ho berou, a hlavně má naprosto úžasnou učitelku.

2 0
možnosti
Foto

Helen, vítej :-).R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik