Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Spratek jeden!! Už se nebál poznámky do žákovský, že jo?!;-D;-D

7 0
možnosti
Foto

Oni se nebojí ničeho! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Heleno, no to je prímovej článek;-DR^ jedním dechem přečteno, a z toho závěru, jsem se až orosila...moc hezký!:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko! I já jsem se orosila, a to až na ... ;-)

2 0
možnosti
MN

kdo vi, treba kdybyste zacala v te situaci vykrikovat neco proti Zemanovi, dockala byste se i medialniho uspechu ;-D, nakonec ta particka devcat z Ruska odhalovala daleko vic nezli vy v marketu a jeste za to dostala cenu V. Havla ... ale to nechme stranou - karma - kouzelne napsane - a ten rum si jiste dokoupite protoze ony pliskanice jsou asi horsi nezli snehova nadilka a poradny mraz! Dekuji!

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za návštěvu, jsem ráda, že jsem pobavila ;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
OP

Škoda, že se karma nedá nějak odstupňovat, zasloužíte si tu nejvyšší!!! :-)

5 0
možnosti
Foto

Je mi ctí a státním svátkem! ;-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Moc krásné a závěr jako obvykle korunuje celý článek. Takže pokud se budu ještě dva dny brutálně chechtat, může za to Helča

6 0
možnosti
Foto

Rádi poskytneme naše neštěstí ku Vašemu obveselení! (firma Hogo Fogo G Koutek);-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik