Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

„Kdyby to byl opravdu táta, tak by se mne s klidem zeptal, protože by věděl, že já bych tě tu stejně nikdy samotnou nenechal! Takže by ho to nic nestálo, jen to zeptání, víš!?“ R^

1 0
možnosti
Foto

R^:-)R^ I opožděná karma je snad platná. A aby pro Vás ten nový rok byl průměrný - mnohem lepší než 2014 a mnohem horší než 2016.

1 0
možnosti
Foto

Emrichu, děkuji za přání jako cukr a těším se na setkávání v roce 2015 - snad zase i nad poesií ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Heleno, to jste napsala moc hezky. Mile a lidsky:-) A tím střevícem klidně hoďte, nic tím nemůžete zkazit a třeba bude kouzelný:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Františku, v novém roce ;-)

1 0
možnosti
ZS

R^...Kristík je můj favorit, ten kluk se mi moc líbí.

Krásný tento rok vám všem, Heli!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Zuzi, i tobě a tvé rodině! 

Bylas na novoročním běhu? ;-)

0 0
možnosti
PK

P88a21v20e45l 39K41u41l92a

1. 1. 2015 11:39

Je to takové.....no......prostě milé. Takže karma jako hrom :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle!!! A přeji i Vám krásný rok ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děti nás vždycky dostanou. Ty tvoje vědí, že jsou milované, tohle je ten největší dárek od Ježíška. Přeju krásný a radostný další rok. L.:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Ludmilo! Tobě také krásný a šťastný rok a jen všechno dobré!!!

0 0
možnosti
Foto

Karma, Helo :-)...Nostalgické až dojemné....Strašně závidím tu atmosféru, kterou umí někteří na Vánoce vykouzlit...Když jsem byla malá, Vánoce jsme neslavili...Ty přišly až s mou plnoletostí. Bohužel jsem nikdy nepřišla na to kouzlo...necítím ho, a strašně moc si přeju - od doby co mám děti, aby ho ony cítily. Snad až budou mít své děti, tak se jim vánoční chvilky vybaví, a bude jim příjemně.

3 0
možnosti
Foto

Johy, určitě bude! Už ten dopis od Ježíška, který jsi dostala, to potvrzuje ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo je bez viny, nechť hodí střevícem.

PF2015!

3 0
možnosti
Foto

Můžu hodit pohorkou?

2 0
možnosti
Foto

A...hodila?????

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik