Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nářez:-). Já si ještě pamatuji poslední ročníky mých dětí na místní ZŠ. Obdivuji každého, kdo tam dokáže nejen vlézt ,ale i se před ně postavit a pokusit se do nich něco nalít. Překonat ten pocit marnosti. Zajímavé je, že z většiny se na střední stanou úplně jiní lidé. Záleží ovšen na tom, kam se to překlopí.R^ Držím palce.R^R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Ludmilo! Ony jsou ty děti úplně jiné mimo výuku. Podrží mi dveře, pomůžou mi s těžkou taškou... Ale jak vlezou do třídy, mění se ve zvěř. Jo, věřím, že alespoň část z nich se po překonání pubertálního vzdoru srovná ;-)

1 0
možnosti
JM

Výborné! A krásně napsané! Gratuluji, 2x karma!

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji nastotisíckrát! ;-)

0 0
možnosti
JL

Silná káva.:-)

 V zájmu Vašeho zachování, prosím nepředávkovat.R^

3 0
možnosti
Foto

Budu se snažit! A díky ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^

Vydrž aspoň Ty, když já jsem nevydržela:-)

2 0
možnosti
Foto

Snažím se, ale lásku ke vzdělání v nich asi probudit nedokážu... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Heleno, klobouk dolů...;-)R^

1 0
možnosti

Tam máte asi chybu. Ve větě "Je to vůbec možné, že jsem na základce učila naposledy před dvaceti lety?" ... za "jsem" Vám chybí "se".

5 0
možnosti
Foto

;-D Lichotky mám ráda! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vydrž :) Jsi rozená krotitelka divé zvěře :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik