Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) hledám někoho na doučení gramatiky;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, nevím, zda jsem ta pravá - učitelka s tikem v oku, to není nejlepší varianta! Ale třeba by se to dalo zvládnout korespondenčně ;-)

0 0
možnosti

...R^..na tomhle povolání je blbé to...že většina těch zvířátek...vás nakonec ocení...ale až v době kdy vás budou trápi už zvířátka jiná....bez obalu přiznám...(a udělal jsem to to tak říkajíc do očí při třídním srazu)...že jsem svou učitelku češtiny na základce upřímně nesnášel...ale...neměl jsem jediný problém s češtinou na střední ani vysoké....podobné to bylo na gymplu...tak jsme nenáviděli matrikářku...ale že je výborná nám většině došlo už na tom gymplu....a potvrdilo se to později kdy jsem na matiku nemusel na vejšce ani sáhnout....neb mi v pohodě stačilo to co ona do nás nakopala....z čehož plyne....

...věřím...že i Vám jednou někdo z těch zvířátek řekne..."děkuji paní učitelko"....i to jsem udělal....v obou případech....

2 0
možnosti

;-DA zní to téměř neuvěřitelně, Heleno, ale přesto, ač se to teď tak nezdá....i třeba díky Vám, z některých vyrostou machři ve svém oboru.

1 0
možnosti
Foto

Možná by z nich mohli být machři v oboru gynekologie či venerologie, dnes se mi podařilo je zaujmout při OV, když přišla řeč na pohlavně přenosné choroby ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vydrž, Heli, vydrž! Jsi skvělá. Hlavu vzhůru. Počkej, jak jim po Tobě bude smutno...

1 0
možnosti
Foto

R^ Karma nejen za statečnost, ale i skvělý popis reality. Držím palce a věřím, že jim alespoň něco předáte. Vaší největší odměnou sice možná bude jen materiál pro další blogy, ale třeba v někom z nich přece jen něco zanecháte. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Snažím se, seč mi síly stačí, zanechat alespoň minimální stopu, ale občas to vypadá spíš na to, že zanechám jen otisk stopy... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdar! Prý nemám mluvit tak nahlas, protože je ze mne bolí hlava a neslyší, co jim vypráví spolužáci na druhé straně třídy... ;-)

1 0
možnosti

R^Karma za statečnost!

Pěkně popsáno, skoro jsem měla pocit, že tam jsem, brrr!

2 0
možnosti

Je to jasné, když jde všechno hladce, nejsou vzpomínky a není o čem psát....tudíž, ano, správně říkáte:"Vydrž, Prťka, vydrž!"....vždyť už i ten Moudivláček a Pláštník malý jsou takové první vlaštovky zájmu;-D

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá páno. Přemýšlím, kdo dá první ránu, jestli oni tobě, nebo ty jim. 

Nezkoušela jsi něco snazšího? Třeba za kopcem v uranových dolech?

3 0
možnosti
Foto

;-D Já si stále dokola opakuji, že fyzické tresty jsou zapovězeny, tak to nejspíš slíznu jako první.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS