Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A když tak nad tím přemýšlím v souvislosti s článkem, který řešil zda má někdo rád peníze, tak myslím, že i úspěch je pouze věcí momentální nálady. Zeptejte se zda se cítí být úspěšný někoho, kdo vydělává půl mega za měsíc, ve chvíli, kdy se řeší, že možná bude propuštěn při reorganizaci firmy.

0 0
možnosti
MB

Praudu djětě, milá Heľena ;-)

3 0
možnosti
Foto

Považuji za úspěšný téměř každý den, kdy se probudím a dokážu vstát z postele. A někdy ani není třeba vstávat. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Často to mám podobné! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Proto mám každý den aspoň jeden úspěch. A jsem šťastný.

2 0
možnosti
MS

Jakožto neúspěšný a frustrovaný diskutér, stalker a kyberšikanér s vámi souhlasím, milá slečno Trojská.

1 0
možnosti
Foto

Krindapána, to mi nemůžete udělat! B.B.

0 0
možnosti
Foto

...no prostě...je třeba po něm aspoň natáhnout ruku ;) Nejen...nastavit dlaň blízko u těla :))

2 0
možnosti
Foto

Jj, až já budu tou ministryní, a že já budu...! ;-D

3 0
možnosti
Foto

Co říkáš, říkáš dobře!

4 0
možnosti
Foto

Však jsem ta slova také v té kebuli chvíli rovnala! ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik