Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vidíš, nad tím jsem nikdy nepřemýšlela. Díky za rozšíření obzorů;-)

1 0
možnosti
JZ

Ještě sémantiku po novinářích chtějte, vždyť mají problém už s pravopisem. To je tak, když někdo za kvalifikaci pro psaní článků považuje jedničku s hvězdičkou za slohovou práci na téma "Prázdniny u babičky"

1 0
možnosti
Foto

To bych si nedovolila po nich chtít! Spíš jsem chtěla tuto problematiku přiblížit jejich čtenářům ;-)

0 0
možnosti
MB

Paní Heleno, také se těším na pokračování! :-) Přeji krásné dny! MB

1 0
možnosti
Foto

Díky, Martine! I Vám! ;-)

0 0
možnosti
JK

J87i46r57k40a 23K55o39c48h

21. 3. 2014 17:57

pri cteni "sevce drz se sveho kopyta" a s ohledem na vse prijmeni jsem se tesil na "Jazykovy koutek" :)

4 0
možnosti
Foto

;-) Pohrávala jsem si s tou myšlenkou - vlastně bych v tom případě měla mít pomalu právo na copyright, ale měla jsem obavy,aby se do toho pak nevložila EU jako do Hořických trubiček :)

3 0
možnosti
JK

R^  Jen tak dál !

1 0
možnosti
ZS

Heli, tak to je prima počin:-) R^

Doufám, že brzy bude psaní velkých písmen... od doby, kdy jsem vyšla ze školy se to změnilo. Název ulice, kde bydlí můj táta se dnes píše jinak, než když jsem tam ještě bydlela ;-) ... mám v tom docela bordel;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzi! On má v těch názvech bordel kdekdo! Myslím, že se to nezměnilo zrovna dobrým směrem...;-)

3 0
možnosti
Foto

J77a98n82a 34M52a37j60o28v97á

21. 3. 2014 17:27

Paráda, díky.

P.S. už jsi sbalená?

1 0
možnosti
Foto

Jasná věc! Hlavně mám zařízené hlídání ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jazykove okenko budu pravidelne sledovat :-)

1 0
možnosti
JM

R^ Takový dotaz dost mimo. Jak je to správně:

"to jsou keci", "kecy" nebo dokonce "kece" (jako stroje) ?

1 0
možnosti
Foto

Kecy! V češtině je více takových slov, běžně se uvádí kecy, tácy a p.cy ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik