Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Co jsem si tak z poslední doby všiml, tak Šárce šly po krku hlavně rádoby kamarádky, Peldová a spol, sluníčkářky, co umí ublížit víc, než nějakej vtípek. 

Ustála dobu, kdy psala fakt divně a dostávala to v diskusích sežrat od cizích kolemjdoucích (cca dva roky zpět), takže teď bych to viděl spíš na únavu z mimča a znechucení z toho, jak se k ní "bližní" otočili zády.

4 1
možnosti
Foto

Všechno je možné, Pavle! Ona pak už stačí ta pověstná kapka, aby pohár trpělivosti přetekl...

3 0
možnosti
FF

8-o Dobré ráno, Heleno. Šárka Medková zrušila svůj blog?

Šárko, děvče nešťastné, proč proboha? Hlavně, že jsem Ti psal, ať Tě to ani nenapadne, viď... :-/

Máš jediné štěstí, že si svá "íčka" spořím na Gelové kapsle Ariel Power - Mountain Spring (30 000 íček), jinak bych Ti napsal pěkně natvrdo, co si o tom myslím. :-)

Dávám Ti měsíc (maximálně dva) na to, aby ses vrátila! A žádné odmlouvání!

F.F.

10 0
možnosti
Foto

Filipe, mám tady pixlu Vámi zmíněných gelových kapslí. Být na Vašem místě, využila bych pracně nasbíraná "íčka" lepším způsobem! ;-)

6 0
možnosti
RK

Hezký verše, cibulko.

Ale co se týká blogování - nebral bych to vůbec vážně.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji. křenečku! A nemusíte o mne mít obavy, já beru vážně maximálně sama sebe, a to ještě velmi zřídkakdy. 

Pak tedy ještě dílo největšího z blogerů - pochopitelně!

6 0
možnosti
MK

Já nechápu, že ti dva trollové Andrle s Dianovou musí neustále někde prudit a rozbíjet diskuse. To už je snad obsese...

5 2
možnosti

Kdyby jenom diskuse... :-/Rv

4 1
možnosti

A kdo teď na diskusích převezme roli Hujera? 8-o

3 1
možnosti
Foto

Jdu do toho, jestli si přejete.

0 0
možnosti
JC

Velká škoda, Šárka mnohdy rozveselila a je fajn. ;-(

7 0
možnosti
KB

K98a60r35e27l 82B33o86č24e36k

22. 2. 2014 21:53

Netřeba házet flintu do žita,

zapalovat svíčky a sypat na hlavu popel. Nejedna horká hlava odešla a nemohla přežít bez nejdůveryhodnějšího prostředí zděs na idnes. Heleno, hlavu vzhůru, bradu nahoru, netřeba páchat básně, zítra bude zase krásně. Věřte, jsem starý kmet a znám idnes svět.V

4 1
možnosti
Foto

Mám poetickou náladu a černý kašel, tak páchám básně! ;-)

2 0
možnosti
Foto

8-oJde o tu, kterou myslím? To ne...:-(

1 0
možnosti
Foto

Ano Klárko, přesně o tu! ;-(

0 0
možnosti
JC

Moc zdravím a pozdravuji, vyřizuji, Nelo. Stojí to všechno za nic. L.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik