Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Dobré básnické střevoV

2 0
možnosti
Foto

To že jsem střevo, vím již dávno ;-). Ale pochvala od Vás, Martine, mne skutečně těší.

1 0
možnosti
FS

Otevřený dopis Heleně Koutkové

---

"To, že do kategorie nezapadáte ale neznamená, že si o Vás autor nemyslí, že ve své trávicí soustavě nemáte bachor, knihu, čepec a slez. Autor Vás může ubezpečit, že o podobné pipiny o jakých psal nemá nejmenší zájem, neb mu připadají asexuální svou tupostí. Autor upřednostňuje ženy, které mají za ušima, ne jen v dekoltu a v mezinoží... Loučím se s Vámi pozdravem - pozor na BSE  V.Kroupa"

---

Já se omlouvám, ale to fakt psal on, jen kopíruji z našeho archivu. :-)

5 0
možnosti
Foto

No tedy, valím bulvy! On je prostě dokonalý!!! Hned se pozná opravdový chlap!

2 0
možnosti
FS

Dejte si bacha, Heleno, aby vám Vladimír neposlal otevřený dopis! ;-€

3 0
možnosti
Foto

Bojím, bojím. Ale horší by bylo, kdyby byl zavřený, bych se při otvírání mohla říznout o obálku.

3 0
možnosti
MB

Plkáte a prehliadli ste, že na Fandovi ide dielo, kde hraje sám Mistr spolu s Brucom Willisom - Hartova válka.

4 0
možnosti
Foto

I s červenou šipkou?

5 0
možnosti
JV

J88o42ž10o 59V53a36š56e62k

14. 11. 2013 21:46

Taková je to závislost,

krásná i zákeřná mrcha.

Mistra číst pro radost,

morfia do žíly sprcha!

6 0
možnosti
Foto

Však on mi ani spát nedá!

3 0
možnosti
Foto

Vaření mi vyfoukla Součková a básnění teď Vy. Já si počkám až na setkání s Mistrem, poprosím ho o podpis a pak o tom napíšu ... i fotky přidám. Smajlíky mi pořád nejdou .... Karma za básnění.

4 0
možnosti
Foto

Díky Marcelo, ale nezapomeňte označit šipkou, kde všude seděl :)

3 0
možnosti
Foto

Houby ubožačka...hodné děvče je to;-DR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik