Diskuse

První láska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen stručně: HEZKÝR^ A hezké sny, pokud už probíhají :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, Heleno. Ale proč si myslím, že to má smutný podtetxt?

2 0
možnosti
Foto

Ani nemá, byla to taková pohodová "dětská" láska. To, že pak ty opravdové životy ani jednomu z nich nevyšly úplně podle plánů, to už je jiná pohádka. ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^z toho by šel udělat nekonečnáý příběh, trochu erotiky a čtenost ruku v ruce s karmou poletí nahoru:-)

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem v úmyslu být spíše strohá, ale třeba příště... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Helčo, to je hezký a pokračování nemáš?:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jíťo, pokračování bylo vlastně celkem vtipné. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Beruško, tady David ;-D užil jsem si to moc ... myslím to čtení samozřejmě. Krásné dny přeji.

5 0
možnosti
Foto

Však jsem se snažila! Díky za múzu. V

1 0
možnosti

Heleno, moc hezkéR^. Nosím v hlavě podobnou povídku, ale nemohu ji napsat, na mobil to nejde a jiný aparát právě teď nemám;-(.

Krásné prázdniny přeji a odpočiň si od školy.;-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, Irčo! Užívej a na povídku se těším. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezkýýýý!R^ R^ Miluju nedokončené příběhy.:-);-)V

5 0
možnosti
Foto

Tády dády dá, to jsem přece měl říct já. :-)

0 0
možnosti
Foto

Helena už zase píše!! Dnešní den nežiji nadarmo! 👍

7 0
možnosti
Foto

R^R^ Škoda, mně se takové překvapení přihodit nemůže. Moje první láska už je na onom světě. A holka si zbytečně myslí, že není hezká. Je hezká, a když se navíc úplně vysvleče (nebo se nechá vysvléci), je každá překrásná. Nebo nemám pravdu, pánové?

6 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik