Diskuse

Hele, svez mě na tom vozíku

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95a23n 37P15a83l42l20a58s

13. 5. 2017 22:53

Dobrý večer, díky, moc milé. Jenom drobnost: K mé původní profesi patřila znalost národních (lidových) písní, takže „kocour divokej“.

1 0
možnosti
Foto

Díky! No vida, ale já myslím, že Káča zpívala "velikej" ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já také díky, Jani! Zkouším se do toho psaní znovu dostat, tohle byla příležitost;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, mně neděkuj, to ty dvě "holky", já to jen poslala dál ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám dospělou Kateřinu, ne ještě matku, ale ten Tvůj příběh není daleko od vztahu mne a mojí dcery;-)R^, krásné psaní, díky:-)

2 0
možnosti
Foto

Těší mne, že se líbí, když už jsem se rozhodla po dlouhé době něco nadatlovat. A třeba tě jednou dcera na tom vozíku také sveze. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Když maminky dovádějí :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Když maminky dovádějí, je potřeba o tom napsat. Děkuji.

3 0
možnosti

Krásné a ten závěr...R^

1 0
možnosti

D73a53v70i37d 86V44l19k

13. 5. 2017 15:17

Krásný blog,děkuji.R^

1 0
možnosti
Foto

I já děkuji a nezapomeň zítra na kytičku, tedy spíš kytičky :)

1 0
možnosti

Dobrý den. Píšete nádherně, drahá Heléno Trojská. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den. To mne velmi těší, drahý příteli! Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

I den blbec může projasnit něco milého! Díky, Helčo, za fajn příběh.R^:-):-)

1 0
možnosti