Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Krásná napsaná historka, milá Helén Trojská. Já na víly taky věřím, však víte, že jedna k nám jezdí na víkendy. A syn, když byl malej, tak nutně počeboval "Točíky", tak říkal Toffifee. V

A ještě jste se nenápadně stihla pochválit, že vypadáte lépe než kdejaká pětatřicítka. ;-)

4 0
možnosti
FV

Což je samozřejmě pravda - jsem zapomněl dodat. :-)

3 0
možnosti
ŠJ

Zasmála jsem se nahlas i usmála potichu.. jsem nejspíš "výla", cozaberecelouuličku, ale nejak jsem na to princeznovství nezapomněla.

Díky!

2 0
možnosti
Foto

Však o to jde, Šárko! Nezapomenout na to princeznovství a zůstat vílou ač výla ;-)

1 0
možnosti
VB

A mas na tatinka telefonni cislo, nadhero? ;)

3 0
možnosti
Foto

Nepředbíhej, nádherko ;-)

1 0
možnosti

No toto! Sem tu byla první, a nebyla tu diskuze, tedy jako, jó!:-))))))

Moc půvabný příběh. Holčička a tatínek moc bezva. Úvahy holčičky obzvlášť!:-)))

A ježibaba? Zasloužila nahrnout mezi sloupec konzerv!:-)))))))))

Těším se na pokračování, Heleno, jak se ti líbí v "kuří nožce"!:-))))))))))))

Jo, a dík za krásnou člověčinu!:-))

4 0
možnosti
Foto

Díky, Marie! V chaloupce na kuří nožce by to nakonec nemuselo být tak špatné ;-)

1 0
možnosti
DV

D96a62v21i41d 90V72l89k

28. 8. 2016 12:39

HezkýVa jdete s tátou na kafe????

4 0
možnosti
DS

Moc prima čtení.... Heli, a tatínek byl vážně sám? Třeba by na ty víly uvěřil... a z víly udělal princeznu ...;-)... no a o širokorozchodnosti /především nátury/ darmo hovořit.

2 0
možnosti
Foto

Díky, Dášo! A tatínek byl opravdu sám ;-)

0 0
možnosti
VH

Velica hezky napsano. Velka karma pro Vas

2 0
možnosti
Foto

Zázraky se dějí;-)..., když se jim pomůže. Tedy někdy..., ano..., někdy... Krásné počteníčkoR^

2 0
možnosti
Foto

Díky za palec, Oli! Když mi nikdy nebude těch pět čicet, tak vlastně ani nemůžu tvrdit, že jsem "zvyklá na hádky, stará na pohádky, dávno";-)

1 0
možnosti
Foto

Ech, Helenko, tyhle širokorozchodné osoby (schválně bych nechal jejich obydlí přebudovat tak, aby všude měly jen šedesátky futra) nemají absolutně smysl pro fantazii. Ovšem až Vám bude pětatřicet, to bude teprve oslava, jakou svět neviděl :)

2 0
možnosti
Foto

A já si pořád zpívám, že až mi bude pětatřicet, bude láhev prázdná... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná prihoda☺

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik