Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Udělalo se mi nevolno...;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak se radši zase uvolni ;-D

2 0
možnosti
Foto

Teď do sebe teda nedám říznout! Chirurg, vole ;-D

2 0
možnosti
Foto

;-DPánové asi nevědí, že nás na nedokonalosti nemůžou upozorňovat natvrdo.8-o;-) Pobavila jsem se.:-);-D

2 0
možnosti
Foto

patřilo pod vola....

2 0
možnosti
Foto

A proto mám radši za kamarády veterináře;-) Mají jaksi rozšířenější estetické cítění.

1 0
možnosti
Foto

A také vědí, jak vypadá vůl ;-) Zdravím Vás, Hanko!

2 0
možnosti
DT

:-) Krásné. Dřevorubec - chirurg mě odrovnal smíchy. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Dano. Jsem ráda, pokud jsem pobavila! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Teda, Heleno, skuteční dřevorubci by možná byli lepší:-)

2 0
možnosti
Foto

No nazdar...dřevorubecký volochirurg???

2 0
možnosti
Foto

Zdar! Jo, něco takového. Zkrátka štěstí nezměrné ;-)

2 0
možnosti
MS

Nádhera. Vzpomněl jsem si na rané diskuse na iDnesu, kde se dva (evidentně se znající i z běžného života) diskutéři bavili o ženě jednoho z nich a ten, kterému evidentně nepatřila, o ní prohlásil, že má pěknou vaginu. A ten, kterému patřila, to kvitoval s povděkem. Já, jako nezúčastněný diskutér, jsem se do diskuse vložil jen s vykuleným smajlíkem, načež mi ten manžel sdělil, že ten jeho diskutující kámoš je gynekolog, ke kterému chodí jeho žena. :-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to bych také koulela očima ;-) A díky za návštěvu!

2 0
možnosti
FV

No tohle? U nás na Rannoch jsme vyráběli z takových tvorů mechanoidy. Trochu je vylepšíme, místo mozku dáme čipy, malinko upravíme klouby (požíváme titan a iridium) a pokožku potáhneme karbonovým vláknem. Pak se docela hodí na těžkou práci v dolech.

Kal'Reegar vas Rayya. Keelah se'lai

A ahoj Karle. :-)

3 0
možnosti
Foto

Tak potřebovali by hoši nějaká vylepšení! ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik