Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a79n17a 46M73a69j17o28v45á

29. 3. 2016 23:06

Tedy, chřipku ti nezávidím, ale hláška, že o neskutečné kráse kolem které se točí svět mne v záchvatu smíchu srazila z gauče.

Tak už jen samé zdraví :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani. Už jsem fit a v ráži!

1 0
možnosti
Foto

;-D, takže chřipku je třeba léčit křížkovým stehem:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak aspoň jsme měli na velikonoce co dát na stůl ;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Emrichu! A držte se!!! V

0 0
možnosti
Foto

Tak se drž, chtělo by to něco účinnějšího, ale to v lékárně nemají;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko! Zrovna dnes jsem dostala v práci poukázku vcelku vysoké hodnoty na nákup v lékárně, tak to asi nějak popletli. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Akupunktura vyléčí každý neduh :-)R^

1 0
možnosti
Foto

No však! Ještě by mohla léčit duch ;-)

1 0
možnosti
Foto

To vypadá nebezpečně.8-o;-) Mám z poslední doby taky dost nebezpečné zážitky...:-/

1 0
možnosti
Foto

No, ono to nebezpečné je! Klárko, koukám do tvého blogu a o nebezpečném zážitku ani čárka... Tak šup, ať si také počtu ;-)

1 0
možnosti
ZS

Heli, to není dobrý, asi bych se na ty cizí spratky vykašlala a ne jim ještě vyšívat cosi;-)

Drž se!

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzi! Když už, tak ať jsou aspoň hezky vyšívaní ;-)

1 0
možnosti
DS

Heli, drž se a jakmile se namane něco jiného, Tvému zdraví příznivějšího, bič a pryč! Prozatím držíme palce a pěsti, ať to přežiješ ve zdravíR^

2 0
možnosti
Foto

Heleno, asi se připojím k Viktorii... kolegyně v letech mi otevřela kdysi trochu oči...Zvážit - kvůli ostatním se rozdáš a na ty své - těm jak věříš - tak je nakonec nějak ošidíš, kvůli práci...tyhle odejdou, ale ty své máš celý život..

no, ale člověk si neporučí. Mějte se, hezké svátky a hlavněěě prááázdninyyy;-D

3 0
možnosti
Foto

Díky, Radko! Na ty prázdniny už se těším, ale chtělo by to už ty letní. ;-)

Nejhorší je, že já mám vždycky po víkendu pocit, že ono to půjde. Pak tam vlezu... No a pak zase přijde víkend. Asi jsem nenapravitelný optimista ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik