Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H18a66n28a 89V73l48k23o82v58á

22. 3. 2016 11:25

R^Já jsem zase nedávno zaparkovala své superspolehlivé auto na pár minut před obchodem ne zrovna předpisově a po těch pár minutách ho už nenastartovala.

Byla to jen baterka a naštěstí majitel servisu kam ho dávám na prohlídky a přezutí byl ochoten přijet velmi brzo ráno, takže mne ani neodtáhli...To by bylo dražší než ta baterka.

1 0
možnosti
Foto

Já měla odtah naštěstí v rámci pojistky zdarma. Ale o mých řidičsko-učitelských peripetiích se ještě budete mít příležitost dočíst - nejsem totiž žádný troškař ;-)

1 0
možnosti
Foto

To je jak v tom filmu, kde přejede vlak po hořícím mostě a jen co se těžiště posledního vagonu dostane mimo půdorys chatrné konstrukce, tak se most s lomozem zřítí... :-)

1 0
možnosti
Foto

A to je zase skoro, jako když padá hvězda

0 0
možnosti
Foto

A co si hodláš pořídit?:))

1 0
možnosti
Foto

Hodlám si pořídit spoustu věcí, ale asi mi zbude tak na lízátko ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Konec dobrý, všechno dobré.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Konec dobrý, všechno dobré. :-)R^

0 0
možnosti

Mám kliku, že mám doma Ferdu mravence (co ten sežere;-D). Jistí to synoveček (Šárka zná), který ho k tomu vraku přiveze;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Ideální bylo, jet se služebním autem a mít škrťu šéfa(co se placení týče). To jsem s chutí zajelas za servisákem kámošem, ať si napočítá, co chce;-);-D;-)

0 0
možnosti

Drasťák. R^ Jste šikulka.

1 0
možnosti
Foto

R^Horke chvilky s dobrym koncem. Hezky napsano, Heleno, preji pekny vikend:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo! Tobě též ;-)

1 0
možnosti

Helén, ale jak by byl bez tohoto zážitku ten víkend v podstatě běžný, ne-li obyčejný.Takhle si ho vychutnáte o mnoho víc, když jste zjistila, že je Vám štěstěna v patách:-)R^

2 0
možnosti
Foto

No však! Kristík mi na uklidnění k večeři přichystal řízky a k snídani volské oko, tak si to, Marie, fakt vychutnávám. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Ufff! Že by výplata šla na nové auto?;-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že bude stačit tak tak na opravu. A ta další na nový telefon ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik