Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda! R^

Neopomeň mne prosím upozornit, až začne potomek bložit na vlastním blogišti.

;o]

3 0
možnosti

Dobrá večírek, Paní Koutková. Toto je velmi hezký článek a excellentná recenze. Váš kluk je moc šikovný v porovnání k jeho věku. Já přeju já umět psát jako on umí. R^

2 0
možnosti
Foto

Jste tak milý, ráda Vás vidím V

0 0
možnosti
Foto

Nepleťte si egocentrismus s genialitou.;-D

0 4
možnosti
Foto

Veliká pochvala a karma oběma. Jedna z nejlepších recenzí, jaké jsem kdy četl. ;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

Helčo, Hatalovu knihu jsi mu k recenzování nedala?:-))

1 0
možnosti
Foto

;-D Co ti to mé dítě udělalo??? ;-O

2 0
možnosti

A to psal opravdu on, jako dys všechno, nebo ty?

0 0
možnosti
Foto

Anežko, psal to on, já jen opravila chyby. Ostatně, já jsem také dysgrafik a češtinu dokonce učím ;-) Právě proto si myslím, že je škoda, když se s dětmi, které jsou opravdu dys, nepracuje - ne všechny jsou beznadějné případy.

0 0
možnosti

A to psal opravdu on, nebo jsi to korigovala ad absurdum?

0 0
možnosti
Foto

Ten by mne hnal, kdybych ho chtěla korigovat ;-D

0 0
možnosti

Ten kluk má talent. A Filipa.

Mamko, R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Iveto! Také mi přijde, že je vcelku povedený ;-)

1 0
možnosti
Foto

To je nejlepší recenze, co jsem četla. Recenzista je schopen i vzácné sebereflexe, to jsem u dospělého nezažila. Je mi ctí, že mi Kristík sdělil svůj názor a moc mu za něj děkuji! V příští kapitole o sexu se víc rozparádím, protože nehodlám zklamat desetileté kluky. Stačí, že to dělá Playboy. Uctivá poklona!

Kristík u mě má jeden výtisk za ten recenzovaný, který znehodnotil ten kulturní barbar Bublin ;-)

5 0
možnosti
Foto

Uctivě děkujeme, teta! Pro kulturního barbara Bublina nalezl Kristian výrazně expresivnější slova jako "ty zlý!", "ty nehodný" a několik dalších, která do úst desetiletého chlapce ani nepatří. Možná proto je z nich raději vypustil. Nyní se ovšem rozhodl, že jinak než kulturní barbare už mu neřekne ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik