Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně sepsáno, Heleno; máte výjimečného syna, který se vymyká normálu, ale normální jsem nikdy nebyl ani já a ani o to neusiluji. Ostatně, normalizace rozhodně nepatří ke světlým okamžikům našich dějin; od normalizátorů rychle pryč. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. A ano, snaha o normalizaci je často v podstatě snahou o pokřivení ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, a semnou jsou paní Koutkovou posedlí i ostatní ve skupinách, kteří článek sdíleli jako zajímavý. ;-D

0 0
možnosti

Dejte si mokrej hadr na hlavu, ženská.:-/

2 0
možnosti
Foto

Nevím na komu vaše vyjádření patří, jen bych zde ráda veřejně napsala, ža já jsem vás na FB nekontaktovala. Jen jsem se po vašem prvním nenávistném útoku na paní Koutkovou podívala na váš profil a zjistila, že jste jí posedlá a to jsem napsala zde do diskuse. Dál mne nezajímáte.

0 0
možnosti
Foto

Když Vás někdo zablokuje na FB, tak s Vámí asi nechce diskutovat jinak než veřejně ne? Doufám že to už konečmě, i se svým diplomem pochopíte ;-D

0 0
možnosti
Foto

H35a92n93a 90V36l25k17o15v76á

19. 1. 2016 22:25

Paní Lášková, jste absolutně mimo. Nemám chuť s vámi rozebírat morálku, jdu spát. Vy byste stejně nic nepochopila. Mě rodiče učili, že má svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého. Pokud se budu chtít tlouct, je to moje věc. Pokud budu tlouct někoho jiného, je to i jeho věc a má právo nenechat si to líbit. Howgh.

1 0
možnosti
Foto

Mýlíte se, žádné zdravé dítě dobrovolně nebude sobě ubližovat.

0 0
možnosti
Foto

H73a48n92a 98V87l78k74o50v15á

19. 1. 2016 14:52

Paní Koutková, učím dvojčata, u nichž se právě dignostikuje AS. Protože pracuji s tělem, připadali mi mírně nešikovní a lehce opoždění. Nicméně jsou zvláštní a zábavní, původně jsem si myslela, že jsou to děti starších rodičů. Jsou trošku "přechytralí" a nesmírně galantní. Jsou v první třídě, jejich paní učitelka na ně nedá dopustit a přiznám se, že já už taky ne. Chce to jen trošku nadhledu a dočkáte se od těchto dětí velmi obohacujících zážitků.

Tak to vidím zvenčí.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za reakci, Hanko ;-)

0 0
možnosti

Nechapu, proc by vedouci, zcela normalne a nevyjimecne oznamujici neco cele skupine lidi, mel byt zodpovedny za to, ze vase vyjimecne dite ma s tim problem a dostane zachvat.

Ja chapu, ze to neni prijemne a ze to neni vase vina, nicmene opravdu nevidim, proc by tomu vsichni lide, kteri maji tu "vysadu", ze se ocitnou ve vasem okoli, brat az takove extremni a vlastne nerealne ohledy (co mel ten clovek udelat - poslat ho jako nejdriv pryc, aby se nerozrusil? Opravdu me zajima, jake alternativni reseni navrhujete), abyste tu vinu naopak nehazela na ne.

A pokud vase dite dela na verejnosti takovehle sceny, byt za to nemuze a jinak je zcela uzasne, nemuzete se divit, ze lidi dojdou k zaveru "ze je postizeny" a budou se treba snazit drzet sve deti dal, protoze nekteri postizeni mohou byt i agresivni - byt to neni jejich chyba,(ale ani nikoho jineho).

4 3
možnosti
Foto

Já nevím, zda jste můj článek četla celý... Proti vedoucímu v něm nepadlo jediné slovo. Pro mne je pan vedoucí skvělý člověk. On sám se chytal za hlavu, že si nevšiml, že tam Kristík je - mně osobně to bylo úplně fuk. Ostatně informace, kterou sděloval, byla určena rodičům, nikoli dětem - nemělo ji slyšet žádné z dětí, před nimi by si totiž dal pozor na slova, která použije. Ale o tom prostě můj článek nebyl.

A moje dítě se jednou rozplakalo na veřejnosti, proto je postižené a může být agresivní... Věřím, že Vašemu dítěti se to nikdy nestalo!

A ano, lidé si z plačícího desetiletého dítěte můžou pochopitelně udělat závěr, že bude patrně postižené, proto může být i agresivní - zvláště rodiče dětí, které opodál bijí spolužáka.

6 1
možnosti
Foto

Hodně dobrý...a logický...závěr R^

3 0
možnosti

krasne... a jak me ten kluk mluvi z duse, moje pocity od cca pate tridy...

ja to samo takhle vyjadrit neumela, navic jsem zkousela "bojovat", nakonec jsem prisla ze nejvyhodnejsi je pro me izolovat se, ted po zivotnich zkusenostech vim, ze pro klidny zivot se holt musim zapojit (v praci)...

1 0
možnosti
Foto

Díky, Lucie! A ať je to zapojování co nejhladší ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za článek R^ Nahlédla jsem do zrcadlového zrcadla mající podobné znaky, ale s rozdílností v komunikaci. Můj synek má dětský autismus, kde je kámen úrazu verbální komunikace. Vnímám to velmi podobně, ale trošku z jiného pohledu.

3 0
možnosti
Foto

Díky, Pavlo, za komentář a přeji Vám hodně sil a Vašemu synkovi štěstí na správné lidi! V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS