Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a88n94a 18M26a72j39o44v69á

18. 1. 2015 14:59

Naopak, ty runy jsi měla koupit dva a strhnout je zlatíčkům z kapesného.

5 0
možnosti
Foto

Jsem já snad nějaká pokladnička, abych jim dávala kapesné? ;-D Ale mohla bych jim to ztrhávat z toho, co dostávají od babičky ;-)

5 0
možnosti
Foto

Jsi prostě rumová víla :-P;-D

7 0
možnosti
Foto

Tak, a teď si to budu do večera prozpěvovat ;-D

5 0
možnosti
Foto

LOL! Teď jsem se fakt pobavila.;-D;-D;-D;-D;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Tak to mne těší, Klárko! ;-)

0 0
možnosti
JS

Rozmazlená šelma, děti i máma.

1 0
možnosti
Foto

Hezky a s noblesou jsi tu zkušenost zpracovala (na místě i na blogu):-)R^ Máš u mě rum:-)

4 0
možnosti

Učitelka a nepoučitelná!!! Copak žena ve středním věku chodí na nákupy v sukni?!?!;-D;-DR^ Skvělý blog, zasmála jsem se!;-)

4 0
možnosti
Foto

Helena chodí v sukni i doma:-) Nikdy nevíš, kdy zazvoní u vrátek George Clooney;-)

6 0
možnosti
Foto

Take vlastně takové normální rodinné odpoledne :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Však říkám, že jsou ti moji miláčkové zlatí! Co zlatí? Poklad to je, jen je někde pořádně zakopat ;-)

2 0
možnosti

Teda jako sen či sci-fi skvělé! Ale jestli se to fakt stalo, tak jste dobrá, že jste byla schopná to"literárně" ztvárnit. :-))))) A přežila.:))) Ten rum to určitě chtělo. Palec nahoru! A dík za pobavení.

4 0
možnosti
Foto

Díky, Marie! Bohužel se to opravdu stalo, ale bohudík to dobře dopadlo - zahrála jsem turistům jen malé divadlo ;-)

7 0
možnosti
MP

R^A to se opravdu nic nerozbilo?

1 0
možnosti
Foto

Vážně ne! Stejně to překvapilo i mne a hlavně ostrahu, který se v ústraní téměř dusil, jak se snažil nesmát ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik