Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

:-)R^;-D

Není nad to, mít po ruce nějakého žáka. :-)

1 0
možnosti
Foto

Když on je ten obchod zhruba dvě stě metrů od školy, tam je těžký nějakého nepotkat. A když už se to povede, je tam zaručeně některý z tatínků ;-)

2 0
možnosti

Neměla byste tolik pít, pančelko ... ale ... vidět bych to fakt chtěl .-)

4 0
možnosti
FF

Hele, Helo,.....mě tak napadlo, vaše poslední blogy dávají docela slušnou trilogii, "Zoufalá matko, nezoufej, hoď střevícem a nepij tolik."

5 0
možnosti
Foto

Teď jenom nepoplést pořadí!;-D

1 0
možnosti
FF

By mě ještě zajímalo, jaký byl vlastně Kristíkův filosofický popud, to tak rozjet?

4 0
možnosti
Foto

Správná otázka, kolego! Jestli nám ten chlapec nechce konvertovat k fyzice!!

3 0
možnosti
Foto

Děti jsou požehnání, požehnání, požehnání! Ovšem někdy požehnání na posmání;-) Moc hezký, doufám, že to spolu s fotodokumentací proběhne libereckým tiskem;-)

2 0
možnosti
Foto

Hele, já fakt měla od dopadu zavřené oči, tak jsem neviděla, jestli náhodou někdo nefotí. No a do té doby jsem stejně viděla jen lahve a tu drtičku ;-D

1 0
možnosti
FF

;-DR^Jo, jo, neměla byste tolik pít , paní učitelko,....když jsem vás tudle tahal z rygolu vedle silnice, to bylo také něco...pamatujete?

3 0
možnosti
Foto

Tak však víte, že tam jsem spadla únavou z ujetých kilometrů! ;-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D viděla jsem to jako ve filmu, tak pěkně jste to popsala. Jsem hnusná, ale smála jsem se jak vraná kobyla. Ale nakonec to dopadlo dobře a ještě jste mohla zbaštit dětem Lentilky;-D, to byste si v Norsku ovšem dovolit nemohla:-). KarmaR^R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Bělo! Nejen, že bych je nesměla seřezat, ale ani lentilky bych jim nesměla sníst??? Tak to tam asi nepojedu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Muhehe řeht. Poťouchlý škodolibý Shaana se poprskal kafem. ;-D

Ale představil jsem si to jako film, kdy kamera jede zpomaleně

a během záblesku se hrdince promítne celý život.

Takže

Kamera, záběr 1328, klapka, karma, jedem... :-)

7 0
možnosti
Foto

No, groteska to byla parádní! ;-)

2 0
možnosti
OK

Parádní čtení na neděli. :-) a R^

4 0
možnosti
ZS

R^Karma!

Ne že bych byla škodolibá, ale zasmála jsem se...:-)

3 0
možnosti
Foto

Už chápeš, že mi skutečně nikdy nepřináší úlevný pocit představa drtičky papíru, že?! ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik