Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Doufám, že vám ten škodolibý student posléze pomohl na nohy. Ale nahrávka na jeho vtipný komentář to byla perfektní. :-)

1 0
možnosti
Foto

A víte, že nepomohl!? Moje snaha se postavit, myslím, posloužila ku obveselení přítomných ještě o něco víc než samotný pád ;-)

0 0
možnosti
FF

Měl bych ještě něco, Heleno,...váš synek mi připomněl, že tyhle stavy mívám také. Nevím, zdali je to úmysl prodejců, kvůli pozdějšímu vvymáhání škody, stavět výrobky do stavebnic jak kuželky. Ale kolikrát já už, už sahal po té nejspodnější konzervě z pyramidy plechovek v domnění, že si mohu zahrát domeček z karet.

Tohle nutkání prostě kluci mají, bořit....bowling, kuželky, bábovičky a tak....normální touha, no;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste mne, Františku, uklidnil, že je to normální! 

A myslíte, že je normální i to, že mne dnes, přestože je nemocný, donutil, abych jej dovezla do školy alespoň na první hodinu? Psali totiž čtvrtletku a on se jí za žádnou cenu nechtěl vzdát. ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D. Fotečku nebo video z akce nemáš? R^

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí jsem zatím nikde žádné neobjevila ;-D

1 0
možnosti
PC

Huuuiiiiiii, a pak si Viktroie může stěžovat, že Žofka řve ;-D. Tohle přesně jsou situace, kdy si člověk přeje, aby ten zmetek  nebo zmetci  jen leželi a řvali... R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavlo! 

Pozitivním výsledkem této komedie byl uklizený pokoj mladého pána - můj vražedný pohled jej vyděsil natolik, že se úklidu chopil dokonce bez pobízení ;-)

0 0
možnosti
JR

J87a45r31a 22R50a18n82k

19. 1. 2015 9:03

:-)tak to jsem si vychutnala.....diky, ujistila jste mne, ze na tom jeste nejsem tak zleR^V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jaro a zdravím Vás! ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DPovedená taškařice, Heleno, kdybyste to chtěla úmyslně narežírovat, tak se Vám to nkdy nepodaří. Ale jednu lahev jste si přece jen koupit měla a celé to doma spláchnout pořádným grogem:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jane! 

Kdybych měla každý svůj pád spláchnout pořádným grogem, už je ze mne nejspíš alkoholka. ;-) Ale uznávám, že tentokrát si to situace téměř žádala.

3 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 18. ledna 2015

Koutková se dostavila k výuce se dvěma lahvemi rumu a výmluvou, že si je sama ulovila.

5 0
možnosti
Foto

Trochu shovívavosti, pane řediteli, prosím! Dyk se na to podívejte, copa se dá v dnešní době chodit do školy střízlivý?

6 0
možnosti
KB

K10a31r43e96l 38B36o89č78e62k

18. 1. 2015 19:49

;-D;-DTen konec jsem nečekal. Velmi dobré.

3 0
možnosti
Foto

Ď! Snažila jsem se, aby to nebylo příliš průhledné, vždyť já jsem to také nečekala ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jak to, že video už není na youtube?:)

5 0
možnosti
Foto

Tak, kdo ví, jestli náhodou skutečně není ;-)

2 0
možnosti
JH

Bezvadný, jednoho to potěší!!! R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tomu věřím! Mne zase potěšila Vaše návštěva ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik