Diskuse

Zoufalá matko, nezoufej!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K té velikosti mimin. My v pubertálním věku přelouskaly učebnici pro porodní asistentky, pečlivě uloženou za povlečením, maminkou, zdravotní sestrou. Jedna kapitola se tam jmenovala "zrůdné plody". Byly tam děti 4kg+. Naše kamarádka porodila celkem mizernou holčičku 4,5 kg a kluka o kilo těžšího. Hádejte, jak jsme jim říkali?

1 0
možnosti
Foto

A víte, Anežko, že mne to ani nepřekvapuje ;-D

1 0
možnosti

;-DJe tedy pravdou, že u delších článků mívám poruchy soustředění, ale dal jsem to.

Moje dcerka začala chodit také záhy, a díky tomu prý schytala lordózu s následným procvičováním břišních svalů, což jí nebylo příliš po chuti.

Jinak válení sudů a sebeobrana tzv. hlavičkou má na cestě životem své opodstatnění a kdokoli jiný se k tomuto umění musí pracně prokousávat. Vaše děti, jak vidno, tuto zdatnost dostali do vínku. Příště nesedím naproti ale vedle;-)

1 0
možnosti
Foto

Vedle jak ta jedle?;-)

Původně jsem článek chtěla přihlásit do soutěže Kraťasy, ale neprošlo to. dokonce ani přes to, že jsem jej psala v kraťasích :)

2 0
možnosti

;-DJiž jsem zde.....ostatní bude následovat.

2 0
možnosti
Foto

No proto! Už jsem na Vás chtěla napsat oficiální stížnost za zanedbávání péče!

3 0
možnosti
Foto

Já se tedy divím, že se pan doktor nezeptal, jakou má spotřebu mlíka na sto kilometrů.:-)

4 0
možnosti
Foto

Spotřebu mléka na sto km měla tryskomyš obrovskou, naštěstí byla v té době ředitelkou podniku Sdružené mlékárenské cisterny, tudíž měla plnou nádrž vždy při ruce.

5 0
možnosti
Foto

Heli, skvělé ;-D;-D;-D Takhle už jsem se při čtení dlouho nezasmála... Díky.

1 0
možnosti
Foto

Zpětně už se také bavím, i když dnes náš pan nejchytřejší málem přivodil infarkt ;-)

1 0
možnosti
Foto

Muheh, to jsou po ránu grády :)))

2 0
možnosti
Foto

;-) jak vidíš, kraťasy mi zrovna nejdou ;-D

2 0
možnosti
Foto

Zoufalá matka by nikdy nemohla napsat takový bezva blog, Heleno.;-DVR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jiří, a zdravím Vás! ;-)

1 0
možnosti

A Heleno, vlastne dluzim podekovani ;) Za krasny reaktivni clanek, je to cest ;) PS: Julie je zalohove jmeno na druhou holcicku, aby se jim to pekne rymovalo, jen si musim tak dva roky odpocinout :D

2 0
možnosti
Foto

Díky! Je fakt, že když se to druhé narodí v době,kdy už to první chodí do školky, tak je to jednodušší. Jen pozor, aby to nebylo tak, že se malé narodí a vzápětí půjde starší do školky, jako to bylo u nás. To starší totiž pak snadno získá pocit, že do školky musí kvůli tomu malému stvoření, které mu už tak bere mámu ;-)

1 0
možnosti
Foto

J30a34n10a 19M35a59j59o44v28á

14. 1. 2015 23:10

Zatím R^R^ a díky za předspánkovou luxusní zábavu.

2 0
možnosti
Foto

Já díky za palce, jo u nás doma se nenudíme! Jen jsem raději zamlčela, kolik mne ta legrace s těmi malými nenažranci od doby, co jsem přestala kojit, stojí ;-)

2 0
možnosti