Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Schvalne jsem si to pri kojeni nasla a precetla :) To zni jako pohadka, Heleno ;) Snad nas poklad take reinkarnuje! Mimochodem... Kamaradka ma rocniho Kristianka a taky mlati hlavou a jeste ryje oblicejem :D

2 0
možnosti
Foto

Tak to bude v tom jméně! já si pořád říkám, jak dítě s tak klidnou matkou může být takový nervák. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Dost jsem se pobavila...ačkoli si dobře umím představit, jak ti dalo zabrat :-)...Každopádně - na co bychom teď vzpomínaly...R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Přesně tak, teď při vzpomínání, už jsem se také bavila :)

0 0
možnosti
ZS

R^Krásně napsaný. Moc mě to pobavilo, ještě teď se směju. Leccos se mi osvětlilo.

Vždyť Ty víš, že já Tvoje děti virtuálně žeru!;-) A neboj nevlastním perníkovou chaloupku.;-);-)

2 0
možnosti
ZS

P.S.: čárku za neboj doplňuji teď! ,;-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Nejen jste mě pobavila, ale zároveň dodala dostatek důkazů, že život se do tabulek nedá vtěsnat. :-)

5 0
možnosti
Foto

To mne moc těší, Emrichu! Přesně tak, ne vše lze nacpat do tabulky, natož lidský život! ;-)

0 0
možnosti
PC

Jupiiiiiiiii!!!! Viktorie, kde jste??? Tohle si musíte přečíst.

Dokonale jsem se pobavila, skvělý!

4 0
možnosti
MH

:-) V případě Kristánka naprosto jasně nevyzrálá příručka a vyloženě špatný ortoped, u akční holčičky bych to tipoval na přemotivovanost rodičů v momentě jejich nejtěsnějšího tělesného zblížení.

0 0
možnosti
Foto

Úplně přesně Vám nerozumím.V čem je ta příručka nevyzrálá? Však já vím, že je špatně lézt po hlavě, také nikde nepsali, že by to bylo správně. A té přemotivovanosti také nerozumím. Já se naopak snažila Julču brzdit, ale nedala se ;-)

0 0
možnosti
Foto

Máte proti mně jednu výhodu, že aspoň jedno dítě dodržovalo tabulkové pokyny. Moje obě děti od narození dávaly najevo, že tabulkové hodnoty jsou dobré pro legraci králíkům, ale že se jimi řídit nehodlají. Ale o tom zase příště.

5 0
možnosti
Foto

Však taky, kdo by se řídil nějakými tabulkami, že jo?! ;-)

3 0
možnosti
DA

D18a28v80i10d 35A41d31l98e87r

14. 1. 2015 19:07

Hezký. Dlouhý. R^ Musím rychle, než mě panpetřík udá administraci. :-)

3 0
možnosti
Foto

Dlouhý to je, ale když vezmete v potaz, že je v tom vlastně rok života obou z mých dětí, tak úplné Lovosice to zase nejsou ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik