Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DA

D84a27v59i13d 64A47d98l44e65r

14. 1. 2015 21:28

Nejdou mi plusmínusy, tak vám všem tady dávám R^

I Viktorii. Kromě Hataly, ovšem.

3 0
možnosti
VB

Teda carka Frantiku... ;) Slaba chvilka? :) Tak dik! ;)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezký. A s tím patologicky velkým dítětem vám rozumím. Taky se mě dost dotklo, když porodník zapsal do karty mýho roztomilýho drobečka "hypertrofický novorozenec."  Sestry se mu smály, kde má tašku do školy a po prvním převažení mě poprosily, ať už na sesternu nechodím, protože ten váhovej přírůstek by mohl citlivější maminky deprimovat.

3 0
možnosti
Foto

R^V Liberecké porodnici byla naštěstí váha na pokoji, ale je fakt, že maminka, která přišla na pokoj sotva čtvrt hodiny po mně, se mne ptala, kolik měsíců už tam jsme. Měla prostě dítě těsně nad tři kila, a to mé jí přišlo jako obryně Stáňa ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^Tak jste mi krásně připomněla doby, když byly dcery malé, díky:-)

2 0
možnosti
Foto

To mne těší! Je fajn si zavzpomínat na to, když na nás byly děti absolutně závislé - a to ti mí čerti ještě "tak trochu" závislí jsou ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nezoufej, bude líp :) Až budou v pubertě:))))

2 0
možnosti
Foto

Vím! každý dobrý skutek totiž bude po zásluze potrestán ;-D

1 0
možnosti

Nádherný text. Tak to také cítím, tabulky jsou často na nic, navíc je důležitější mentální vývoj než fyzický, tak co, některé děti chodí v jednom roce, některé v 10 měsících, jiné v roce a půl. Dnešní tabulky jsou snad jenom k tomu, aby se mohly soutěživé matky předhánět, kdo co umí, kdo jaký bobek v kolika měsíci udělal do nočníku a jak velký a kdo umí čtyři jazyky ve věku jednoho roku....dobrá, přeháním. Ale tabulky nejsou vždy ideální, děti se vyvíjejí jinak. Opravdu výborně napsáno, vím, že tehdy to bylo těžší, ale dneska se tomu můžete smát a je skvělé, že jste se nenechala vtěsnat do tabulek doktorů bez citu a rozumu.

3 0
možnosti
JJ

To jsou ty "TABULKY". Léta se střádaly informace a pak přišly počítače a vše se zprůměrovalo a najedou je tu plán jak se mají děti chovat, kdy si mají sednout, kdy lézt atd. Jenže on je každý originál. To co se získalo je průměr. Jenže gausova křivka má trochu jiný průběh a jsou jedinci, kterým to trvá déle a jiní, kteří do toho stádia vývoje přejdou dříve. Podle mě, když tělo dítěte dospěje do nějakého stadia, tak dítě prostě zkusí co dokáže a ono to dokáže. Jinak se jen snaží. Vezměte si, že malé děti chtějí stát a ne sedět, když už dokážou sedět. Nemají malé cíle. Prostě mají touhu dělat určitý pohyb a dokud se jim nepovede, pořád budou chtít. Ale můžete si všimnout, že to zkoušení není jen o pohybech. Je to i o tom, že pořád testují, co si mohou dovolit. Jsou děti, které to zkouší pořád a jsou děti, které zjistí hranice a potom už to nezkoušejí.

2 0
možnosti
Foto

J18a96n 53D65l77o68u83h43ý

14. 1. 2015 20:17

;-D tabulky oken rezonují od mého řevu nad tabulko-netabulkovanými dětmi, kterýmžto děkuji za odtabuizování maminky sedící před tabulí s tabulkami ;-) prostě výborný Helí R^

2 0
možnosti
Foto

Díky moc, chlape!!! ;-)

A smích je kořením života!

0 0
možnosti

Helo, to je doslova román na pokračování! Tak u nás bylo naprosto vše mimo tabulky, Ana měla při narození 46 cm, do tabulky zapsali "růstová retardace". Pozdě ji narostly zuby, pozdě se posadila, tudíž následně začala pozdě chodit. Doktorka nám napsala doporučení na rehabilitace, ale já jsem se na to vykašlala, cítila jsem, že každým dnem vykročí. V den, kdy jsem konečně ( na potřetí ) zvládla zkoušku jízdy v autoškole, mě přišla Anežka přivítat ke dveřím po svých a já se rozplakala...holka je celá po mně, taky jí to trvá, než zabere, ale zabere! ;-D Zatím se jeví "normálně", tabulky, netabulky...;-)

2 0
možnosti
Foto

Však to říkám, tabulky, netabulky ;-D A vidíš, jakou teď máš doma šikulu!

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

Tak já zase byla mírně nervozní, když Anetka oslavila rok a nikde žádný zub (vylezl jí na můj svátek o týden později) a v roce a čtvrt nevypadalo, že bude někdy chodit:-)

Její brácha se v 8 měsících postavil a začal chodit okolo nábytku,ale narozdíl od svých starších sester bojkotuje nočník (předevčírem jím mrsknul po psovi).

4 0
možnosti
Foto

No, v tom je Julča čarodějnice. První zub měla někdy v necelých třech měsících.

Nočník bude, až uzná za vhodné ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik