Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsou pověry, že nikdy nespím...ale hoď :)

3 0
možnosti
Foto

Nepsal jsi tuhle někde něco o tom, že bys potřeboval pilulku na spaní? ;-)

1 0
možnosti
JL

...a jedna židle, jedna židle, přebývá.

Ale co? Čert nikdy nespí! Když si teď hodíte tím střevíčkem, jak říkal Kristík;-)

Pour Féliciter 2015 R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Josefe! Že bych to tedy opravdu zkusila? ;-)

Do nového roku přeji jen to nejlepší!

1 0
možnosti
Foto

Už chladíš víno?;-) Mám Ti blog pochválit hned, nebo až večer?:-)

2 0
možnosti
Foto

:) Chladím víno, krájím bagetky a asi si si trochu naliji ;-)

2 0
možnosti
Foto

J16a95n31a 31M13a38j61o16v90á

31. 12. 2014 15:48

Ježíšek je, to je jasná věc. Dokonce se v něj dá uvěřit znovu, když ti viru v něj i dobro někdo vzal :-).

A strevickem si hoď... Nebo klidně bačkůrkou. Třeba zítra...R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jani! Tak já to tedy zkusím - s tím střevíčkem ;-)

1 0
možnosti

Heleno, čtu Vás fakt moc ráda. Vaše děti mají velkou kliku - že mají takovou mámu.Tu televizi Kristík předvedl v praxi - Jak vytrhnout velrybě stoličku...

A proto vám všem přeji ať se v novém roce splní co si přejete, ale především zdraví. V:-)  (a přimlouvám se za tu želvičku - on si jí Kristík jistě zaslouží)

5 0
možnosti
Foto

Díky moc, Marie! Želvička bude, ale až bude tepleji, už je to "upečeno" ;-)

1 0
možnosti
Foto

Heleno, to je tak krásný čtení...úplně jsem se ocitla "tam u nás doma"...moc děkuji za vzpomínky...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám, Jitko! Šťastný nový rok! ;-)

0 0
možnosti
JO

R^Ano, dárky vždycky nosil Ježíšek. Měla jsem nádherné dětství, i když už jsme s bráchou na Ježíška nevěřili, dárky nosil, podle rodičů, pořád jen on. Já byla rejpal, jakmile jsem přestala na Ježíška věřit, říkala jsem, že dárky kupují rodiče a trochu tím kazila vánoční pohodu, ale naštěstí jsem brzy dostala rozum. Dárky prostě nosí Ježíšek.

Moje děti jsou v pubertě, na Ježíška věřily dlouho, snad nejdéle z dětí ve třídě. Vánoce vždy slavíme s mojí maminkou a tátou. Když je tu bratr, tak jsme všichni u našich - i s jeho rodinou. Když žil děda s babi, slavili s námi, akorát měli víc dětí, tak jsme se o ně každé Vánoce "prali".

Moje děti nejsou rejpalové, jako jsem byla já, ačkoli samozřejmě už ví, jak to je. Dárky pro ně nosí Ježíšek a když jsem se letos  přeřekla, že křeček musel vydržet přes noc ve skříni, tak mě opravily, že snad u Ježíška. 

Vánoce mám spojené s mojí báječnou rodinou, hlavně maminkou, která nežije "svůj" život. Pro ní život znamenají její děti.

2 0
možnosti
Foto

Tak to má být! Díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

A můžete začít dělat konkurz na tatínka :) Jako v Pelíškách :) Pelíškách? To je divný. Pelíšcích je správně. Ale nějak mi to nejde přes ústa :)

1 0
možnosti
Foto

Žádný konkurz, jeden je až až ;-)

1 0
možnosti

... no a házeli jste tím střevícem? ... a jak to dopadlo? .-)

2 0
možnosti
Foto

Neházeli jsme :) Tento zvyk jsem si odpustila ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, moc mě pobavilo samovznícení ;-D;-D

Bojler pochopitelně ;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji nastotisíckrát! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik