Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Omlouvám se, že jsem si vašeho frňáčku dostatečně nevšiml, jelikož jsem byl, a to bych rád zdůraznil, zaujat jinými vašimi přednostmi.

Rozhodně jste však měla nosík zcela určitě pěkný neb ani v nejmenším nerušil můj celkový dojem;-)

Má poznámka byla pouze drobnou náplastí na předvánoční tragiku;-D

2 0
možnosti
Foto

Předpokládám, že jste měl na mysli spíše mé zadnosti (já jen, abychom nazývali věci pravými jmény), vím přeci dobře, čeho je na mně nejvíce ;-)

1 0
možnosti

;-DNapříklad, s tou zlomenou nosní přepážkou bych to neviděl tragicky....kámoš si po zlomenině nechal spravit frňák a teď by mu mohl jeho čenich i lev závidět.

A pozdravujte Kristíka, ten vás dokáže vždycky podržet.

1 0
možnosti
Foto

Teda, Františku, teď jsem se snad i urazila! Vám snad můj šlechtický frňáček nepřipadal dostatečně půvabný již před zlomeninou???;-O

Pozdravy vyřídím ;-)

1 0
možnosti

Helo, jsem na tom podobně, nefunguje ani jeden ze tří faktorů, které jsi uvedla. A já se pomalu, ale jistě ocitám v řiti. Jdu se nalíčit, upravit, až se tam potkáme, dáme si kávu jako dvě Dámy, pak se tiše vypláčeme a poté se vrhneme na ty větné rozbory, co říkáš? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kávu si s tebou dám ráda, ale hlavně, aby už i tobě fungovaly alespoň dva! Ten třetí pak přijde sám ;-)

0 0
možnosti

Přeji Vám, Heleno, pokojné svátky vánoční. Chandra se rozvěje s úsměvy na

dětských tvářích.:-)

2 0
možnosti
Foto

Úplně to chápu, i já jsem poslední dobou padala na ústa, dělala pět věcí najednou a chvílemi už mluvila z cesty, i když nedělám ve školství, protože to by bylo nad moje možnosti. Chandra přejde, budou Vánoce a Vánoce s dětmi jsou snad to nejlepší na světě. Takže přeji Vám i Vašim dětem hezké a pohodové Vánoce a netrapte se zbytečnými starostmi, ono se to nějak vyřeší.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Týnko! Vyřeší, vždycky se to zatím nějak vyřešilo, tak to by bylo, aby to tentokrát nevyšlo! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Radši ani nebudu popisovat, co vše mám za poslední měsíce za sebou...ulevilo by se Ti, že jsou na tom někteří i hůře a to nechci :p :))

1 0
možnosti
Foto

Co jiného čekat od ďábla! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Klid. Budou Vánoce. A přijde Ježíšek a tak :)

1 0
možnosti
Foto

Ježíšek prý do bordelu nechodí ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-)...Nemám strach, že by ses neoklepala a nenaskočila do to toho rychlíku zpátky...Ty to totiž v couráku nedáváš...Ty tu rychlost a totální pokrytí potřebuješ. Blbý je, že tělo má možná jinej názor...

2 0
možnosti
Foto

Že ty sis všimla těch nových vrásek? ;-)

Díky!

0 0
možnosti
Foto

J77a20n 41P41r24a61ž97á38k

20. 12. 2014 17:15

R^Činorodý člověk se nemůže cítit dobře bez aktivit, které mu přinášejí naplnění. Ale na druhou stranu je potřeba mít nějakou vnitřní zarážku, protože nikdo z nás nedisponuje neomezeným rezervoárem sil. Tak se nyní, Heleno, pokuste na Vánoce opravdu vypnout a užívat si pár dní klidu. Však on Vás ten "vír života" zase brzy pohltí.

Přeji Vám krásné Vánoce:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jane!!! Mám v úmyslu naladit se do klidu, ale nejdřív se musím pověnovat úklidu. Ne, že bych šílela z Vánoc a cídila kvůli nim byt do vysokého lesku, jen musím poklidit alespoň natolik, aby mé děti v tom nepořádku našly vánoční stromeček! ;-)

2 0
možnosti

Práci, při které se občas člověk nerozzuří k nepříčetnosti, tu nemá smysl dělat. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS