Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napsala jsi to vystizne, takze Ti nic jineho poprat nemohu: 

Vydrž, Prťka, vydrž!

a aby Ti to nebylo lito, nejsi v tom sama... cely tyden odjizdim do prace za tmy a take za tmy se domu vracim. Mam volne pouze nedele a tudiz jsem az dnes zjistila, ze nemame zadne drevo na topeni. Zitra jedu vyzebrat nekam drevo, abychom vydrzeli nez nam privezou to objednane. A vubec jsem za svetla objevila ruzne veci a mimochodem prisla na to, ze vanocni cukrovi mohu pect pouze v sobotu v noci, jiny cas nevysetrim ;-D

1 0
možnosti
Foto

Na cukroví se vykašli, ti nějaké upeču s dětmi ve škole. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Moje pokusy o praxi ve školství se naštěstí odehrály  v době, kdy větší než malé množství žáků opravdu stálo o vědomosti ;-D

1 0
možnosti
Foto

Definujeme-li jako množství větší než malé, množství vyšší než jeden žák na škole, pak to možná stále ještě platí ;-)

1 0
možnosti

Paní Heleno, já k tomu můžu jen říci: smekám před Vámi! R^V

2 0
možnosti
DA

D64a22v57i53d 77A47d42l50e89r

30. 11. 2014 17:38

Moc hezký článek, Heleno. Souhlasím s panem Andělem níže, výborně napsané. Snad jen s drobnou výhradou. Mistr je na tomto blogu pořád jen jeden.

Nic víc, nic míň. :-)

PS:Ta sova se mi tam moc líbila.

2 0
možnosti
Foto

Přesně to mne napadlo, Davide, že Mistrovsky píše pouze jeden! Však já bych se ani neopovážila pokoušet se mu konkurovat! ;-)

Díky!

2 0
možnosti
Foto

Na začátku tohoto blogu jsem si říkal, že učit měsíc češtinu na základce by mě docela bavilo. Po dočtení už si nejsem zcela jist.

Ale napadl mne zajímavý experiment: co kdyby každá škola v průběhu školního roku nechala řekněme měsíc učit určitý předmět nějakého externistu, klidně i neučitele. Myslím, že dětem by pohled z jiné perspektivy prospěl. Obzvlášť na konci druhého stupně. A nemuselo by se jednat jen o češtinu - matematika, historie nebo fyzika by to jistě snesly také.

2 0
možnosti
Foto

Ten experiment by byl nejen zajímavý, ale patrně by v jeho důsledku vzrostla i potřeba psychoterapeutů, tudíž by mohl mít příznivý dopad na trh práce! 

Schválně, kolik osmáků z dvaadvaceti ví, co je to anekdota?

1 0
možnosti
FA

Je to výborně, poutavě, takřka mistrovsky napsáno. R^

(Ty smrady probírat nehodlám):-)

3 0
možnosti
Foto

Nikoliv, Prťka. Opusťte urychleně státní školství rychlostí mezní, nebo se zblázníte. Jen pouhý rok jsem vydržel ty útoky jedinců programově odolávajících vzdělání.

Dnes učím dospělé, ale i mezi nimi jsou podobní, jen už nejsou tak drzí. 

Chcete-li si zachovat rozum, jděte učit tam, kde se za vzdělání platí tvrdě na dřevo (nemyslím tím školy financované státem).

Náhle získáte studenty toužící po vzdělání a uplatníte se.

2 0
možnosti
Foto

Asi mám v sobě nějakou nutkavou potřebu něco měnit... Kdyby se to povedlo u dvou tří dětí, bylo by to pro mne malé vítězství! A nejspíš jsem tak trochu masochistka ;-D

1 0
možnosti
Foto

Karma a můžu jen zopakovat: Asi bych je tloukla židličkou po hlavě. Pokud ti pak ještě zbývá trpělivost na doma, pak klobouk dolů...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Trpělivosti mi moc nezbývá, ale děti jsou chápavé - za to že si s nimi hraji a vařím jim obědy či večeře, mi dělají snídaně a občas si po sobě i uklidí.

Koukám, že jsem úplně zapomněla na anekdotu... No, už takhle to je dost dlouhé ;-)

1 0
možnosti

vždyť Ty máš ty "svoje" děti nakonec stejně ráda! :) vydrž, Helo, i když to není jednoduché...vám učitelů rozhodně není co závidět..

1 0
možnosti
Foto

Ale je, Miri! Minimálně to, že máme prázdniny spolu s vlastními dětmi. ;-) Díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik