Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J60a30n55a 98M80a25j91o30v87á

6. 11. 2014 21:31

Každá škola má své povinné procento ježibab a Kristík na ni natrefil právě teď. Je to blbé a člověk by ječel, ale je to taky otužující.

On má totiž obecně život pravidelně rozptýlené, povinné procento blbů a nejde se jim vyhnout, dá se jen naučit je házet za hlavu.

1 0
možnosti
Foto

R^ Povinné procento blbů ;-D

0 0
možnosti

R^K první části Vašeho blogu bych uvedl, že já jsem miloval učitelku tak, že jsem vlastně nevěděl o čem mluví, naslouchal jsem jen jejímu teplému hlasu, který konejšil mé srdce a sledoval jemné nuance jejího povrchu, tudíž zcela zákonitě unikla mé pozornosti stránka 103.

K druhé části bych dodal, že jsem nedávno jako povinnou četbu pročetl Báječná léta pod psa,..Kvido má kvalitní hlášky.

Vyřiďte, prosím, Kristíkovi, že je hoden obdivu....z mé strany zcela určitě...mít takového žáka ve třídě je terno, které si uvědomí jen skutečná autorita;-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, Františku! Věřím, že Kristíkovy učitelky si to vcelku uvědomují, má na ně štěstí. O to více mne překvapila tato paní vychovatelka. Jo mrkněte na mail ;-)

2 0
možnosti
Foto

S dědem Vševědem je nutno mluvit ve verších:

Kde rozum nestačí tam objeví se učitelská póza

místo autority jen obyčejná třídní ...

(já bych věděl, ale to nemůžeme použít)

5 0
možnosti
Foto

Jsem po ránu nějaká zmatená... Malá nápověda by nebyla?

1 0
možnosti
Foto

Tak me nenapadlo vubec nic, co bych mohla o te vychovatelce napsat slusne ;-O

1 0
možnosti
Foto

Třeba, že je na straně 103 ;-)

1 0
možnosti
Foto

A zašla si za ní? Myslím, že v těhle momentech, kdy vychovatelka verbálně zesměšňuje dítě pro jeho jinakost( a je jedno jakou - pokud neruší nebo neubližuje ostatním), a dává  najevo svou převahu dospělého, je na místě si s ní promluvit. Jinak karma za téma R^

2 0
možnosti
Foto

Zatím jsem s ní o tom nemluvila - poté, co jsem viděla, jak vytočená byla po hovoru s ní ta druhá matka, musím nejdřív zapracovat na své asertivitě.

Ale Kristík dnes přišel s tím, že paní vychovatelka už pochopila, že i on se umí skutečně naštvat, tak se mu raději klidí z cesty - raději nechci ani vědět, jak vypadá ono skutečně se naštvat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak se mi zdá, že některá nová košťata nemetou tak dobře, jak se běžně říká. (Nebo si dobré metení představuju jinak, než ta vychovatelka.) :-)

1 0
možnosti

Ach jo, taky o tom vím své ... Dávám karmu a moc chválím nový účes! :-(

2 0
možnosti

R^ Kristík rulezz

A vychovatelky jsou opravdu  většinou příšerné ježibaby, často trpící trpící mindráky z více vzdělaných učitelů a vylévající si svojí frustraci na dětech.

3 0
možnosti
Foto

Díky! On má jinak samé skvělé ženské - jak učitelky, tak i vychovatelky, jen tahle je "nerudná". ;-)

1 0
možnosti

R^

Kristíka zbožńuju a tý vychovatelce bych nejraději natrhla p.. zadek! Hrozně mě to rozčílilo! Zase na druhou stranu se kluk otrká a bude psychicky silnější...

3 0
možnosti
Foto

Já se do toho nechci vkládat, věřím, že to zvládne vyřešit sám, ale měla jsem cukání jí něco od plic říct...;-) Díky!

2 0
možnosti

To je zajímavé, jak někteří lidí nedovedou rozlišit asertivitu od přechytralosti či drzosti. Zejména, když jde o pedagoga - to je tristní. To bude ještě generaci trvat, než to lidí pochopí - souvisí to s tím, co píše níže Mirka o tom odírání zdí:-)). V tomto případě je bohužel str.103 namístě, ikdyž já se těm tvorům vždycky omlouvám (pokud mi to ujede). A Vám, Heleno, palec nahoru a srdíčko za syna.

3 0
možnosti
Foto

Díky moc, Marie! Máte naprostou pravdu, znát a prosazovat své nezadatelné právo je základem asertivního jednání. Bohužel, takto to občas dopadá, když protistraně dojdou argumenty a jedná pouze z pozice moci...

2 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik