Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Nádherné, úplně jsem v duchu s vámi v tom lese byla. R^ Mám navigaci, která je patrně sestrou té vaší, udělala mi to samé, jen za dne. Na konci zvláštně krkolomné cesty mě čekala hájovna, a zběsilý vlčák s pěnou u huby. Naštěstí neuměl prokousnout gumy.

2 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že většina navigací je tak trochu blond. ;-) A představa, že k tomu všemu narazím ještě na nějaké zvíře mne vyděsila natolik, že si snad příště budu dělat nějakou fosforeskující barvou čáru, kudy jsem přijela...

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a poučné čtení;-)R^

2 0
možnosti
Foto

> sbírám v sobě poslední zbytky odvahy a jedu

Vy musíte být nějaká tropická rostlina, že se chystáte někoho otrávit...

To já poslední zbytky svého jedu vycákal včera, když jsem pokousal drzého souseda. :-)

3 0
možnosti
MK

Mne vždy navigace zavedla do restaurace na pivko. A to mohu nastavit co chci a výsledek pořád stejný. A nevím proč, ale nějak mi to nevadí. :)

1 0
možnosti
Foto

Jé, Martine, to já pak ještě naložila do auta tři chlapy s kytarou, které jsem odvezla na pivko já za to, že mi posloužili místo navigace ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby mi Tě nebylo líto...napsal bych...lol :)

3 0
možnosti
Foto

Jsem se s tou navigací dohadoval, která z nás je víc blond :D

1 0
možnosti
Foto

Dobře ses s tím popasovala:-)R^

1 0
možnosti
AJŘ

U nás se říkalo, kdo se bojí, kaká (spíš se.e) v síni. Jinak s tím hledáním školy, mám bohaté zkušenosti. Než vjedete do obce, zaměřte se na kostel a u něj je určitě škola. Jen v obcích, kde si postavili novou, je to průšvih, protože ta je kdesi nenaleznutelná, na okrajim nebo přímo mezi kukuřicí;-).

1 0
možnosti
Foto

Ona opravdu byla hned vedle kostela, jen ten kostel byl za kopcem, tudíž z místa příjezdu nebyl vidět. ;-)

0 0
možnosti
JL

Měl jsem kamarádku, která si takové historky vymýšlela. Prostě normální život byl

pro ní příliš fádní.Když už dosáhla toho,že jí nikdo nevěřil, karta se obrátila a

začala takové příhody skutečně zažívat a přitahovala je k sobě jako hromosvod.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jak já bych chtěla mýt to auto rozbité vymyšleně! ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ ;-D i když věřím, že do smíchu ti moc nebylo. Také mi zatím ty brigádní kroužky vaření a výtvarky víc stojí, než vydělám...Minimálně času. Snad se to vyvrbí a tak nám oběma přeju hodně štěstí .

2 0
možnosti

Heleno, tedy napsala jste to tak, že jsem v tom lese bála za Vás. :-) U mě jste velká hrdinka! Přeji ať je to příště blíž, a o hodně jednodušší. Palce nahoru!

3 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik