Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Heli, mě jednou navigace v Italii v Janově stále posílala doleva...jenže daným směrem žádná odbočka nebyla..pouze moře...Tehdy jsem za sebou měla cestu z Pha - sama s devítiletým synem v autě... :-) a asi 150km ještě před sebou...:-)

1 0
možnosti
Foto

Pořád říkám, že jsou ty navigace větší bloncky než my! :)

0 0
možnosti

;-DR^Zde bych uplatnil slovy klasika větu: "Dopadlo to výborně, jsem jen trochu v šoku!"

Si nemohu pomoci, ale když si vás tak představím v kostýmku a v lodičkách, jak přehazujete polena.....může být něco víc sexy?

3 0
možnosti
Foto

Už jsem myslela, že ani nedorazíte... A může - já v montérkách a pohorkách... Už je mám připravené v autě na zítřejší repete ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné. Zaujala mě věta " . .  silnice jsou samá zatáčka a přímo volají po opravě . . ", to jako opravit zatáčky, aby byly rovné? ;-)

Nedávno mé navigaci hráblo a místo obvyklého za pět set metrů odbočte do leva nebo do prava, mě začala děsit hláškami odbočte na jihovýchod/jihozápad/severovýchod do ulice XX. Bylo to v cizím městě, netušila jsem, kde jsou světové strany, jak se jmenují ulice a úplně jsem se tam ztratila. Naštestí se navigace vybila, vypnula a po dobití a znovu zapnutí se vzpamatovala a začala se mnou mluvit normálně česky.

Po polních nebo lesních cestách mě naštěstí posílá zcela výjimečně.

1 0
možnosti
Foto

;-) Kdepa Týnko, tam by mi neštimovala shoda podmětu s přísudkem - třeba Na silnicích je mnoho zatáček, které přímo volají po opravě. Tak by to bylo správně, protože ty zatáčky by opravdu potřebovaly kapánek narovnat ;-D

Severovýchod, jihozápad atd. vůbec nepobírám, to aby se člověk vybavil ještě buzolou...

0 0
možnosti
Foto

Prostě horská dráha jak má bejt :)

1 0
možnosti
Foto

Horskou dráhu také nesnáším! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vidis, jak jsi sikovna ;-D

1 0
možnosti
Foto

No, já doufám, že příště budu šikovnější! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Uf, být to na našem konci, vynoří se z lesa možná medvěd, ale spíš statný Valach s placatkou slivovice. A to bys teprve přijela domů řádně motivovana k další cestě :-)

4 0
možnosti
Foto

Ale tak... ten Valach by zase nebyl od věci ;-)

2 0
možnosti
Foto

Díra po granátu;-D. Zapíšu si do seznamu obcí Heleno. Já, jelikož nemám dálniční známku, zažívám občas podobné. Při cestě na Moravu, mě před Brnem navigace odvedla do nějakého lesa a když jsem jej s vypleštěníma očima projel a přede mnou se objevila světla okrajových částí, zažíval jsem... však víte;-D. Čtivé a R^.V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jiří! Ale potěší, že v tom nejsem sama ;-)

1 0
možnosti
Foto

Helenko, prijedte k nam do severni Kanady. Zazijete dalsi dobrodruzstvi. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zapínám navigaci a vyjíždím! ;-D

1 0
možnosti

Zažil jsem něco podobného ... jen vedle mne, místo navigace, seděla kamarádka s mapou na klíně .-))

1 0
možnosti
Foto

Pravděpodobně dostatečně neobhlédla lišejníky, a tak nevěděla,kde je sever! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, navigace dokáží mít zlomyslný smysl pro humor. Nám se jednou stalo cosi podobného, místo do Jeseníku nás dovedla na houby. Prostě se rozhodla, že program toho dne dovolené určí ona sama, ale my se nedali, abychom ji nerozmazlovali. Naštěstí bylo světlo:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jane, za návštěvu! ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS