Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký účes! ... takže kolem toho chrámu choďte v klidu se vztyčenou hlavou .-)

2 0
možnosti

Docela dobrý.:-) (jen ten synek mi připadá trochu tvrdší). Palec nahoru!

2 0
možnosti
Foto

Díky, hmmm, nějak se nepovedlo :)

2 0
možnosti
MT

Tedy... ehm... já nevím, jak to říct... hhhh...

Ale "normální", neveršované psaní Vám jde o hodně líp...;-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna tuhle mi někdo tvrdil opak. ;-) Ale abych uvedla na pravou míru - toto veršované psaní je původně psáno pro Veršotepárnu a je omezeno nejen zadanou formou, ale i pěti zadanými slovy.

1 0
možnosti
Foto

J56a98n78a 45M96a23j67o91v44á

29. 9. 2014 11:30

;-)R^, bude toho tolik k vyřčení - na to šup, uvidíš:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jani! Když já mám ty myšlenky teď nějak překotné a překocené.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik