Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ja budu za chvili to druhe a ver mi, ze se tesim vic, jak na vanoce, takze hlavu vzhuru :-)

Nova image Ti moc slusi, ale stejne mas u mne male bezvyznamne minus (vis za co, vid;-)).

2 0
možnosti
Foto

Nevím! Co jsem provedla??? Já jsem strašná, už ani nevím, co provádím! :)

1 0
možnosti
Foto

Heli, smutný...ale hezký...Hlavu vzhůru, bude líp :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky!!! Bude líp, protože musí! ;-)

2 0
možnosti

Prám na Temži a ... vskutku?

---------

Vskutku chtěl postavit prám a brázdit tu řeku?

Převážet duše jak Charón přes vody Styx?

Třeba chtěl v životě jen poznat svou Mekku

Pocházel z incestu - fotr byl Erebos a máti Nyx

... ach jo, sakra už, ... cifix

1 0
možnosti
Foto

Drahý Ondřeji, děkuji za krásné verše! Doufám, že Vás noční múza svým polibkem příliš neoslintala ;-)

0 0
možnosti

Helo, je to smutný, ale i o tom je život...příště chci ovšem něco veselého, ano? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dáma vrací úder slovy. Správně!R^

1 0
možnosti
Foto

Potkala jsi někde nějakou dámu??? Ď!

0 0
možnosti
Foto

Díky, Josefe! Už jsem Vás dlouho neviděla.;-)

1 0
možnosti

:-)...ještě strom, Heleno,....ještě strom zasadit. Hodí se podzim;-)

1 0
možnosti
Foto

Na to si vzal zahradnici, přeci!;-)

1 0
možnosti

R^ ... mně se líbí!

Heli, hezký den.:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc! Tobě také krásný den ;-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS