Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...a já zase nevím o co go;-(

1 0
možnosti
Foto

A není to tak lepší?:-)

0 0
možnosti
FS

Když si tak pročítám celou diskusi , i ten článek....

Prý my, kroupologové, jsme ty největší bestie v diskusích na blogu. Omyl, překonáváte nás, milé dámy zde. :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Drahý kolego, nejsem si jistá, zda nedošlo k nějakému politováníhodnému informačnímu šumu. 

1) Pravděpodobně jste měl v úmyslu napsat "bez pije" - ano to jsme. Jen bych Vás ráda upozornila, že v tom druhém slově se pýše ypsilon. 

2) Probíhá zde terapeutické sezení pod dohledem magistry semestry, jehož cílem není kohokoli rozzlobit. Snažíme se jen plnit své poslání a vrátit lidem ztracený klid!

0 0
možnosti
Foto

Tvůj ostrovtip a jazyk břitký 

předurčuje Tě psát satiru

posílám poštou prázdné svitky

to kdyby témat bylo přes míru.

3 0
možnosti
Foto

Lidská malost, korunovaná zlostí

sama se v sobě utopí

nezaslouží si pozornosti.

Pointu sotva pochopí.:-/

3 0
možnosti
Foto

TRHEJ! Když vidím, jak jsem to mohla slíznout za bederní roušku, běhá mi mráz po zádech :)

5 0
možnosti
Foto

Pro tebe já mám jen samá milá slova! Bederní rouška je dávno zapomenuta, vždyť jsi má nejoblíbenější psychoterapeutka, tedy hned za panem Sylvánem Valtickým!

2 0
možnosti
Foto

myslím, že zase bude líp, přidám k tomu karmu.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ :-)

Mno, myslím si, že je to tak, jak funguje rčení : Chytrému napověz... a platí : Opakovaný vtip...

Já se nestačím divit, co vše je schopna napsat jedna dospělá žena! 8-o Přijde mi to na úroveň tak 3. třídy ZŠ, kdy se holky hádají, která se kterou bude kamarádit... Tady blogy dospělých lidí a přitom...

6 0
možnosti
Foto

Díky, Renáto! No upřímně, já už si o ni skoro dělám obavy...

1 0
možnosti

Pěkná poezie! Je zajímavé, že i fiktivní postava může mít velmi ostré kontury.:-).

2 0
možnosti
Foto

No však fantazii se meze nekladou! ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Posílám paprsek na zahnání stínu:-)

1 0
možnosti
Foto

Ď! Jsem nesmělá, ale léčím se!;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS