Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ano, jistě. dnes se mi podařilo sfackovat zahradu a cítím se neobyčejně úspěšně. a ty hnusné papíry do zítřka vydrží, pdklady mám. ;-)

0 0
možnosti

hm. možná to byla změna stavu, ale taky jsem ji dala dohromady. to by se, myslím, dalo obhájit, ne?

0 0
možnosti
Foto

Že bych si zatančila ;-D? Vy to máte, děvčátka, tak pěkně srovnané ;-).

0 0
možnosti
Foto

Možná byste si to také mohla zkusit porovnat, abyste při tom tanci nezakopávala.

0 0
možnosti
Foto

A to si představ, že pro někoho je nejvyšší meta a úspěch, přebrat někomu manžela:-)

3 0
možnosti
Foto

Ale teď mi to teprve začíná docházet! Vždyť ono v té telecí novele jde vlastně o úspěch...

3 0
možnosti

S článkem souhlas, ono to tak nějak je. Klást si cíle realistické a nechtít toho moc hned okamžitě, ujasnit si priority. A tak nějak vždycky platí to staré Kdo chce moc, nemá nic.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek, i když této větě trochu nerozumím-cituji:

"Pokud je pro někoho úspěch žít ve šťastném vztahu, ale nedaří se mu to, nebude úspěšný, ani kdyby vydělával majlant nebo byl majitelem velké nadnárodní společnosti!"

Nepatří tam spíše slova "nebude šťastný", protože pokud někdo vydělává majlant, nebo je majitelem velké nadnárodní společnosti, tak se o něm dá těžko říct, že není úspěšný.

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, celý článek je o tom, že úspěch je o osobním nastavení a vnímání. Já jsem třeba vždy za osobní úspěch považovala to, že budu mít kolem sebe vlastní děti. Dlouho se mi to nedařilo, tudíž jsem se necítila úspěšná, ačkoli jsem měla vystudované dvě vysoké školy, zastávala jsem relativně významný post v prestižním zaměstnání, k tomu jsem podnikala a vydělávala slušný peníz... Pro okolí jsem pravděpodobně úspěšná byla, pro sebe nikoli. To neznamená, že jsem nebyla šťastná - měla jsem partnera, prožívala velkou lásku...

Prostě, jak už jsem psala níže - úspěch a štěstí spolu podle mne sice souvisí, ale není to to samé.

2 0
možnosti
Foto

Co je to vlastně úspěch? Nahrabat majetek nebo rozdávat radost? Obojí, avšak je v tom maličký rozdíl. O miliony lze snadno přijít, zbude jen pachuť ztráty. Stopa po radosti, ať už předané nebo přijaté vydrží napořád.:-)

3 0
možnosti

Ve své práci se setkávám hodně se staršími lidmi. Spousta z nich lituje jedné věci - že se honili za penězi a uniklo jim to nejdůležitější - rodina. Děti se k nim neznají a nemají vztah, peníze ulehčí život, ale vztahy nezlepší.

1 0
možnosti

Tak nejak o tom premyslim i ja. Hezky jste to napsala.

1 0
možnosti
Foto

Díky a přeji fajn večer!

0 0
možnosti

Paní Heleno, k tomu se nedá nic dodat! :-) Jsem rád, že jste napsala, opět potěšila! :-) Přeji krásné dny! MB

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Martine! Hezké dny i Vám! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Heli, nemůžu si pomoci, jestli ono to není i o našem osobním nastavení - o poloprázdných/poloplných sklenicích.

Někdo nebude spokojený nikdy, ani kdyby mu ti pečení holubi lítali až do ...pusinky. A jinému stačí, že je venku hezky a dokáže se o sebe postarat. No jo, úspěch...bublinka duchová...

7 0
možnosti
Foto

No o osobním nastavení je to každopádně!;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik