Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám hezkou příhodu s fráninou.....jít spát = se coucher, s někým se vyspat = coucher

Koho by napadlo, že výzva: "Pojďme už spát" na nudném společenském večírku univerzity bude chtít zvratné sloveso. Proti mě zástup ručníkářek.....ale zase jsem se proběhl.;-D

3 0
možnosti
Foto

;-DVladimíre, a to fakt chtěly všechny? ;-D

0 0
možnosti
KT

;-D cizí jazykové jsou i pro mne těžkým úderem na mozkovnu. moc ji pozdrravujte, pokud o to stojí. má můj obdiv

1 0
možnosti
Foto

J25a81n17a 35M91a56j84o98v15á

24. 4. 2014 22:25

Heli, báječné, úplně se v té cizině vidím, to by byl takový průšvih...;-D;-D

(mimochodem, dokážu takhle mastit nesmysly i v češtině :-/)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jani! A taky za ... (ty víš co)! ;-)

0 0
možnosti
LN

..napište slovo opačného významu....

...život....smrď....

3 0
možnosti
MB

Paní Heleno, projasnila jste mi celý večer! :-) Děkuji! :-) Nenechám si svůj pocit nikým, ničím, vzít! :-) Opatrujte se a přeji krásné dny! MB

2 0
možnosti
Foto

Díky, Martine! Už jsem si říkala, zda jste na mne za dobu mé odmlky nezanevřel.;-)

Vám pochopitelně též krásné dny!

0 0
možnosti
JL

Prima čtení. ;-D   Vzpomněl jsem si přitom na Sváťu Karáska jak se učil německy.

On totiž, ten dobrý muž, odmítal vyslovovat přehlasované samohlásky.(Ekelerregend)

Problém nastal,. když mu ve Švýcarsku svěřili malou farnost a on začal kázat.

Bezelstně ignoroval všechny ''Umlauty'' aniž by si uvědomil, že tím vlastně mění

význam. Zpočátku se divil , že občas někdo v kostele vyprskl smíchy ale dlouho

to přičítal jiné mentalitě. Mezitím se sjížděli ovečky z širokého okolí, poslechnout si toho zvláštního kněze. Pre Vás Helena, mám len Garmu ale muože Vás trochu zohreje.;-)

4 0
možnosti
Foto

No vida, zase jsem o něco chytřejší! ;-) Díky, Josefe!

1 0
možnosti

Paní Koutková, skvělé čtení. Díky! Nemohu se zbavit pocitu, že švédština je pěkně tvrdý ořech i pro jazykově talentované. Ale možná se mýlím.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji! ;-) Já se o Švédštinu nikdy nepokoušela, ale s tím, že je určitě obtížná i pro ty talentovanější, souhlasím.

1 0
možnosti
KB

K58a60r72e58l 21B20o67č42e79k

24. 4. 2014 14:21

S*U*P*E*R Blahoželám adminom, že tohle dali do zaujálů. Výborně se to četlo, pobavil jsem se. Paní Kaplanovou zdravím a paní Koutkové dávám karmici.;-D

3 0
možnosti
Foto

Och, děkuji mnohokrát, Karolko!

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné povídání. Zvlášť pro jednice, kteří jsou na cizí jazyky naprostá dřeva. Kdyby utvořili les, zaujímal bych v něm významné místo:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik