Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

prosím vás, pozdravujte Kristiána a řekněte mu, aby si dal pozor na to, co o něm veřejně šíříte. takový intelektově nadprůměrný hoch by jistě specifikoval. tedy, že u lidských samečků... protože příroda je plná příkladů samečků, kteří by si bez krásy nevrzli: rajka, bažant, kohout, jelen, lev...

1 0
možnosti
Foto

Však to on moc dobře ví, jen to nepovažuje za důležité. ;-D A právě díky tomu věřím, že to v tom životě přeci jen nebude mít tak těžké. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D. Nevím, jestli jsem to už nepsala ...máme známé, mají taky takového mudrlanta, Daník se jmenuje. Teď je mu deset. Když jsme hráli na dovolené Česko, málem jsem ho umlátila, věděl všechno. Pak se posmíval naší Ádě ( dělá Karlovku), že něco neví a ona na něj - a víš co je to francouzák;-O - nevíš, viď. A jestli se budeš takhle vytahovat, tak to nikdy nezjistíš ....

2 0
možnosti
FF

:-)Je pravda, že i já jako deváťák jsem také radši mluvil s mladšími kluky neb samičky mě tehdy příliš nezajímaly i když jednu trvalku jsem již v té době měl, ale lýtka se mi začala zapalovat mnohem později, a také mé myšlenkové pochody nebyly pravděpodobně ještě tak na úrovni, aby zajímaly mé tehdejší vrstevníky. S mladšími kluky bylo prostě více rozumných dialogů a bezprostřední zábavy:-))

Čili shrnuto...je fajn vidět Kristiána rozjařeného;-)

1 0
možnosti
Foto

Měl jste proti mně náskok, když už jste v devítce rozlišoval mezi dívkou a chlapcem! Možná to bude tím, že já do devítky nechodila.;-D Mou výhodou bylo, že jsem skutečnost, že nejlépe chápu myšlenkové pochody malých dětí, mohla kamuflovat tím, že mne baví se o ně starat. V důsledku této kamufláže jsem později dospěla i ke své diagnóze, vlastně povolání.

Vždy je fajn vidět svého potomka rozjařeného, není-li tato rozjařenost následkem alkoholového opojení či jiné omamné látky! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Můj syn ve svých sedmi letech ležel na infekčním oddělení s podezřením na salmonelu. Než se zjistilo, že jde o obyčejný průjem uběhl celý týden, dokonce to bylo v období, kdy slaví své narozeniny. Návštěvy byly zakázány, tedy jsme panáčkovali pod oknem které bylo ve druhém poschodí a snažili jsme se ho nějak rozesmát. Musí to být hrozná nuda bez kamarádů, poznamenala jsem. Mám tady kamaráda, počítáme spolu matematické hlavolamy, zněla odpověď. A do které třídy chodí, je starší jako ty? Jo, je mu něco přes dvacet, tak to jde.

Mezi staršími pacienty byl jen jeden mladík a protože měli oba stejného koníčka  matematiku, dokázali překlenout ten věkový rozdíl a vzájemně si usnadnit ten nepříjemný pobyt v nemocnici.V

2 0
možnosti
Foto

R^ Já jsem přesvědčená, že i když je dítě pro mnohé "jiné", neznamená to, že se ve světě ztratí! ;-)

2 0
možnosti
PK

Předpovídám mu velkou budoucnost:-)

2 1
možnosti
Foto

I já! Učitelky se přou, zda z něj bude vědec, politik nebo právník. On osobně se momentálně rozhodl, že se stane režisérem - myslím, že by mohl točit neotřelé dokumenty. ;-)

3 0
možnosti
FF

;-DR^musím to chvilku vtřebat....na rychle něco plácnout je to dost závažné téma.

2 0
možnosti
Foto

Budu čekat na vyjádření! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Která kritéria jsou důležitá u nás samců?

0 0
možnosti
Foto

Ptala jsem se, tak prý je to moudrost, síla, úsměv a schopnost zabezpečit rodinu.;-)

4 0
možnosti
MT

U těchhle historek si vždycky vzpomenu na Saturnina a "Bohdá, že žízní nezahyneme!":-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik