Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velká škoda, že paní Medková zrušila svůj blog.

Jelikož se zabývám politikou, tak poměrně málo čtu blogy, které se zabývají nepolitickými tématy.

Ale paní Medková byla výjimkou, kterou jsem četl téměř pravidelně. Moc se mi například líbil její blog, kde humorně rozbíjela pokrytectví kolem koučinku.

Pokud si tento můj příspěvek paní Medková přečtete, tak Vám přeji hodně štěstí v osobním životě s přáním, abyste se zase jednou na blog vrátila.

2 0
možnosti
FF

Někteří lidé berou idnesový blogový svět ař příliš vážně...a pokud není člověk patřičně zocelen, tento způsob sdílení zdá se mi pro něj poněkud nešťastným. Za sebe můžu říct, že obdivuju každého, kdo se vydává blogovou cestou....a právě proto sem chodím s úsměvem;-).

4 0
možnosti
DT

Pro Šárku, jestli sem nahlédne: nepatřím sice ke kamarádící se většině, ale občas jsem u vás náhlédla a potěšila duši. Patříte k těm několika málo posledním zbylým normálním lidským lidem a váš blog byl jedinečný, bude tu chybět. 

Každý z nás si tu nějak hraje. A ne každý má potřebu si hrát na někoho milého. Nevím sice o co přesně jde, ale jestli bylo důvodem nějaké ukončené přátelství, tak to byl špatný důvod. 

Život je vlak. Lidi do něj přistupují a zase vystupují a za každého jednoho, který vystoupil, nastoupí někdo jiný. Tyhle všechny lidi ve svém životě nemáme navždycky, ale těšíme se s nimi jen chvíli a pak je musíme nechat jít dál, svou cestou. 

I kamarádky přistupují a vystupují, někdy dost zbrkle a někdy s rozvahou. Potěšte se s lidmi, kteří jsou zrovna ve vašem kupé a zarýglujte dveře, kterými se dobývají chuligáni. Nekažte si radost zlomyslníky, vždycky... vždycky!... budete mít v životě lidi, co vás obdivují a co vás nenávidí - a budete je mít zároveň. Není důležité co si o vás myslí ostatní, ale co jste zač. Člověk se nemusí všem líbit. Člověk se nemusí líbit nikomu... 

Bude se mi po vaších blogách stýskat...

11 0
možnosti
Foto

Bylo by asi nefér, kdybych vás tu nechala tápat a dohadovat se, proč..Takže vydávám stanovisko:-)

Pro všechny: důvod zrušení blogu byl tento- zaútočilo se na mou citlivou stránku, ohledně mateřství. Někteří si nevidí do pusy (klávesnice) a netuší, že dokážou člověka ranit, zdeptat, a bohužel nevědí, že dotyčná není v úplné psychické pohodě a pak stačí málo. K tomu moje horká hlava, impulsivita a pak to takhle dopadne. A teď jmenovitě:

pro Vladana Č: to, co Vy nazýváte hujerstvím, je moje povaha být se všemi zadobře, možná až někdy urputná snaha, zamyslím se nad tím.

Pro p.Kurandu a ostatní: myslím, že to paní Majová vysvětlila za mě- to, že jsem neustále online, neznamená, že tam vysedávám 24/7. Stíhám toho dost, když víc diskutuju, může to znamenat, že třeba mimino spí, nebo je s někým na procházce. Mám puštěný fcb, idnes a přitom u toho stačím uvařit, uklidit, vyprat apod...To s tou sociálkou opravdu nebylo na místě. Dokážu být i offline, třeba i pár dní (naposledy to bylo, myslím, v porodnici;-D)

Pro KarlaB: nevěř všemu, co se kde šušká, nejlépe za mými zády, sama koukám jako puk, a nechápu, co se děje.

A hlavně děkuji za podporu všem, kteří za mnou stojí. A to je ten slibovaný výsledek pitvy, pane Bočku;-)

14 0
možnosti
RK

Mým národům!

-------

--------

---

V Lázních Išlu, dne 28. července 1914

František Josef v. r.

1 1
možnosti
MB

Paní Heleno, to je mi líto... Doufám, že Vy vydržíte! Moc hezky píšete. Začínám si uvědomovat, jak to není, vůbec-ani, jednoduché. Obdiv! Krásné dny! :-) MB

4 0
možnosti
Foto

Díky, Martine! Hezké dny i Vám! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Šárku považuji za kámošku a fajn člověka.....že mě některé její blogy nebraly, nepovažuji za "charakterovou vadu". Moje některé provokatérské diskuse taky každému vonět nemusí. 

Konfliktu jsem si ani nevšiml. V každém pádě je to škoda.;-)

4 0
možnosti
Foto

Medenice je umřetá?:)

0 0
možnosti
Foto

Šárka byla první, kdo mi napsal, ať si z některých diskutatérů nic nedělám... Asi jsou lidi, kteří potřebují soudit naše životy, no. Tím, že nediskutujeme z očí do očí je to pro někoho možná jediná možnost jak se cítit siný - jsem si jistá, že některé dámy a někteří pánové by v reálu měli pěkný problém svá tvrzení obhájit - ;-). První část básničky je skvělá, přesně takhle to opravdu je R^.

6 0
možnosti

A vy už máte nějaké bližší informace, proč paní Medková deaktivovala svůj blog? Myslím, že trochu předbíháte. Já bych si třeba tipnul, že jen na chvíli potřebovala zmizet z očí, protože po ní jde Mossad. Vždycky jsem měl podezření, že musí něco strašlivého ze své minulosti tajit, když jsem viděl tu její křečovitou snahu být s každým za každou cenu zadobře.

1 1
možnosti
Foto

Může mi někdo z informovaných ve zkratce objasnit, co se událo? Zchvácena chřipkou a upoutána k počítači jsem teď nakoukla po delší době do diskuzí a jestli správně chápu, Šárka smazala blog. Proč?

3 0
možnosti
Foto

Štěpánko, zkuste projít diskusi - leccos se vám objasní ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS