Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Školní osnovy se mění vždy s novým ministrem. Naposledy tam byl vysokoškolský profesor, tak se nemůžeme divit těmto nárokům na malé školáčky. :-)

Co mi také hlava nebere je nový vzdělávací návrh týkající se předškoláků. Povinná předškolní docházka s předepsanou výukou. Proč brát dětem mládí a zatěžovat je tak brzy, když naopak spousta rodičů žádá o odložení nástupu do školy.

Jaký tady bude rozdíl mezi školkou a školou, to mohou děti rovnou začínat v pěti letech.

Brát dětem jejich dětské radovánky a nutit je se učit  již v tomto věku nevrátí našemu školství ztracený kredit dobré vzdělanosti, tudy cesta nevede.:-/

2 0
možnosti
Foto

Naprosto s Vámi souhlasím! Ve školce si mají děti hlavně hrát, učit by se v tom věku měly především rozlišovat dobro a zlo, rozvíjet fantazii. Rozvoj jemné motoriky byl součástí předškolní výchovy asi od prdávna, tak nevidím důvod na tom něco měnit. Přeji krásný den ;-)

3 0
možnosti

Paní Heleno, já mám pocit, že osnovy, školní vzdělávací programy, dělají akademici, či úředníci od stolu, bez praxe... Nepohybuji se po ZŠ dlouho, ale ten první stupeň, vnímám, jako nesmírně důležitý a plody jsou vidět dál... Bohužel těch kladných je méně... Jsem laik, ale nemohu si pomoci, u některých učitelů marně přemýšlím, proč učí, když je to tak hrozně nebaví... Ano, některé třídy jsou opravdu "hutné" (vnímám ten velikánský rozpor v přístupu rodin, rodičů a je to znát moc a moc), ale pokud na mé úvahy - co s těmi dětmi bude?, měli bychom pomoci, hledat cestu, jak..., dostávám odpovědi - mě je to jedno, to není moje věc, tak na to není odpověď... Hodně sil a mějte se co nejlépe to půjde! :-) Martin

1 0
možnosti
Foto

Díky, Martine! Já jsem moc ráda, že má prcek skvělou paní učitelku, a je fakt, že někdy na rodičáku zírám, jaký je přístup některých rodičů. Jen to tempo mi zkrátke přijde téměř vražedné ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Někdy se nestačím divit nad tím, co vše potřebuji v hlavě oprášit, abych Ívlince zvládal vysvětlit matematiku ze čtvrté třídy :))

3 0
možnosti
Foto

No, však ten náš je teprve v druhé, ve čtvrté už možná budu i zaostávat ;-)

1 0
možnosti

;-DTak za prvé)..synka obdivuji, zatímco jiní při přihřívají teploměr by zvýšili průměr školních absencí, váš synek chce trhnout rekord opačným směrem...hodno filozofa.

A za druhé, konečně mám černé na bílém, proč jsem v matice na úrovni žáka druhé třídy.....mimochodem s tím Einsteinem jsem to netušil, kdybych to býval věděl..

1 0
možnosti
Foto

;-D ono se to zvíře často a rádo ohání autoritami, nu Einsteina má nastudovaného. Jen doufám, že nebude chtít jednou se svou ženou uzavřít obdobnou manželskou smlouvu :)

1 0
možnosti
Foto

Moje dítě taky každé ráno spíná ručičky kvuli škole- aby tam nemusel;-(

1 0
možnosti
Foto

Však já je také spínala, abych nemusela. Určitě jsme někde udělali chybu při výrobním procesu! ;-)

4 0
možnosti
Foto

Ani nemluvím. Počítám totiž kolik procent učiva prvního stupně v životě používám a kolik procent učiva druhého stupně používám:)))

2 0
možnosti
Foto

To je co! Tak čteš každý den, píšeš také a občas si i útratu překontroluješ. Ale co s tím zbytkem ze druhého stupně? ;-D

3 0
možnosti
Foto

Anet ve třetí taky ještě zlomky nemá, co to máte za školu?;-D

1 0
možnosti
Foto

Podle jistého pána tu pro retardy ;-)

1 0
možnosti

Když to bere naše školství tahle hopem tak se ani nedivím, 

že na střední škole musí děti používat kalkulačku, protože neví kolik je 8 x 7 !

3 0
možnosti

E24v59a 81K22u92n44t55o77v71á

17. 2. 2014 21:48

Já mám doma také druháka, ale zlomky neberou. Berou sčítání a odečítání do 100, tak asi to má každá škola jinak.

1 0
možnosti
Foto

To se máte! Má to určitě každá škola trochu jinak, ale bohužel zlomky nejpozději ve třetí třídě jsou podle nových schválených plánů pro všechny školy. Já myslím, že je fajn, když se jede v takovém tempu, aby si to ty děti stihly pořádně zažít. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik