Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J70a46n91a 48M94a16j39o59v56á

26. 1. 2014 23:13

JO! Má mladší sestra je hubatá po bráchovi. Fakt. Ti dva se viděli když byla malá a pak, když se vrátil do míst kde vyrostl, bylo jí tak dvanáct. A jako kdyby se neviděli týden. Hned to všechno klaplo a secvaklo...

x

Je JE celá brácha. V mnohém. ;-D

1 0
možnosti
MK

Chytré a krásné dítě je po otci. V opačném případě po matce -  otec neznámý;-D

0 0
možnosti
Foto

Vždycky, když můj muž hystericky řve na naše hysterické dítě, něžně ho upozorním, že je celý tatínek. Přestane řvát na ni, začne na mě. Vlastně ani nevím, proč....;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to taky nechápu... Asi málo chodí na hokej, jinak by si šetřil hlasivky na fandění! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Moje neteř je také po mně ... Tak nějak si s ní nikdo neví moc rady, já jí zbožňuju.:-)

1 0
možnosti
Foto

Další společný rys! ;-)

0 0
možnosti
MB

:-):-) Paní Heleno, to ten severní vítr...:-) Já se se svými dětmi, bohužel, nerad, nestýkám.. Na poslední chvilku nezapomenu.., došlo k "výslechu", jaké jsem prodělal nemoci..., na ten výraz v obličeji nezapomenu - to ti tedy pěkně děkuji... Přeji krásný, milý večer!  MB

2 0
možnosti
Foto

Tak to já se zeptat zapomněla, ale stejně by mi to bylo k ničemu. Jednak jsme kdysi, matně si vzpomínám, odsouhlasila něco, že nám je jako znám zdravotní stav toho druhého... No a i kdyby ne, prostě zubní pastu a dítě zpátky nenatlačíš ;-)

2 0
možnosti
FF

:-))) Zajímavá je i časová posloupnost, která se podílí na vztahu po kom vlastně jsme..z počátku je krásný po mamince, později silný po tátovi a pak děvkař po dědovi.

...přičemž je naprosto vyloučena možnost, že bychom mohli být tak jakoby svý.

2 0
možnosti
Foto

Tak jakoby sví? Já už občas uvažuji i o té chybě při výrobním postupu, nakolik jsou ti moji sví! ;-D

2 0
možnosti
MS

Vy jste na to kápla.;-D Já to sice měla někde v mozku, jestli jde u mne uvažovat, že něco takového vlastním.;-) Ale vy jste to vyhmátla. Mám dvě dcery. Jedna, zavilý vzteklý spratek, celá já. Druhé, roztomilá holčička, pro každého úsměv, chápající, no prostě nemůžete se na to zlobit, i kdž samý průšvih. Manžel hnědooký, černovlasý, něco jako princ z pohádky, já zelenooká tmavovlasá, jak jsem už podotkla, zavilý vzteklý spratek.8-oSoused černooký, plešatý. A narodila se nám krásná holčička, modrooká blonďatá, usměvavá, vstřícná s hudebním sluchem ač oba máme hluch. Prostě celá Nela. Aby toho nebylo málo, s Neliným Čunětem jsou něco jako dvojčata. Protože jsem viděla v dětství, jak Nela dokázala točit rodiči, říkala jsem si, já se NIKDY nenechám zmanipulovat spratkem, který si dělá co chce a pak to svou roztomilostí vyžehlí. A jak to dopadlo? Starší jsem buzerovala a té roztomilé ledacos prošlo. Fuj, jsem hnusný rodič.

3 0
možnosti
Foto

;-DVy jste s Nelou musely být povedená dvojka!

2 0
možnosti
Foto

J70a69n 54D29l75o37u46h55ý

24. 1. 2014 11:36

když se budeme dívat na nóvum jako na špatnum.. lehce přehlídneme genialitu, kterou má dítko jisto jistě po nás ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to doufám, že ta není třeba po sousedovi! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kristík je chytrej po mamince a Julinka hezká po mamince, nikoho jiného tam nehledej:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D To je bez debat! Ale já jsem tvor klidný až apatický a navíc velmi spavý. ;-)

0 0
možnosti
VV

Dnes už jako děda vím, že po rodičích.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pšt, neříkejte to těm mým holomkům. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik