Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J88a30n92a 22M18a87j83o76v28á

15. 1. 2014 19:31

Báječný článek. Víš, co mi připomněl? Nevinný dotaz: "Mamííí, když jsi byla malá, žily ještě mumie???"

2 0
možnosti
Foto

;-D Tak nějak to asi bylo myšleno. Ale je fakt, že jsem pak zjistila, že každého dospělého považovali za starého - bez ohledu na věk. Julča zas každou dlouhovlasou ženskou považuje za mladou :)

0 0
možnosti

Paní Heleno, výborný! Děkuji! :-)R^MB

1 0
možnosti
Foto

I já děkuji Vám, Martine! ;-)

0 0
možnosti

;-DPravděpodobně budu dost natvrdlý, ale to bude tím, že mě Zuzka nazvala dehydem...lámu si tady hlavu tím letopočtem, a už asi patnáct minut jde křivka mé pracovní výkonnosti povážlivě k bodu nula... měla jste být přeci po druhé světové válce, jak to, že jste tedy nežila ve dvacátém století. Pravděpodobně mi něco uniklo a má bystrost tímto utrpěla na věhlasné pověsti.

1 0
možnosti
Foto

Když historická, tak historická! Nějakého půlstoletí pro mne není historie ;-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že příběhy že školy jsou hit:)) Dobrý!

1 0
možnosti
Foto

Díky, však jsem to s Amálií konzultovala ;-)

1 0
možnosti
Foto

Měla jsi zlaté děti ve třídě :) nemáš ani tušení, co vše dokázal školou povinný ívl, který si ovšem vše posléze žehlil známkami, školními olympiádami apod :))

2 0
možnosti
Foto

Já jsem měla docela výhodu, že se zpravidla nablízku vyskytoval jiný vhodný objekt jejich vtípků, například Amálie Třeskutá ;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji uctivě za návštěvu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Žila jsi v osmnáctém století?? ;-D Jestli jo, tak úctyhodnej věk;-D

2 0
možnosti
Foto

Zlatí moji mateřiňáčci!V

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

Vidíš, já učila tak krátce, že si žádný žáček na mě názor do lavice nevyškrábal;-D

2 0
možnosti
Foto

;-) Já na to nepotřebovala být na té škole ani dlouho... ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1782x
Jsem extrovertní introvert, který cítí potřebu ventilovat své myšlenky. 

Seznam rubrik