Diskuse

Být ženou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc příjemné čtení :)

1 0
možnosti

Já jsem zase rád, že jsem muž :-). Ne, trochu vážně - ono je to jedno, ale podle mě, je důležité "vyslovit", vyjevit jak co je (promiňte, ale toto umí víc mužů, než žen :-)) a nečekat, že si toho někdo všimne (pozorovatelů je málo). Samozřejmě karma R^ Mb

0 0
možnosti
Foto

Díky, Martine! Ano, vyslovit. Jenže já se do té doby asi domnívala, že musím držet nejen krok, ale i ústa...;-)

0 0
možnosti
Foto

Jen je věčná škoda, že řasové ovívačky neutáhnou skříň. Pak byste byly téměř dokonalé. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ts, skříně tahám jak nic.Vyštukovat, vymalovat i vytapetovat umím, sekerkou a pilou se zručně oháním a k tomu ještě řasami ovívám! ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ano, ano, ano:-) Tohle vědět před dvaceti roky, to jsem se mohla mít :-) Karma

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jsme na to přišly!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^

Být bezdětnou ženou- to bych si momentálně moc přála:-P(aspoň na 1 den).

Hezké:-) někdy mávám, někdy vezmu do ruky i vrtačku:-)

1 0
možnosti

:-)))...Zřejmě jste tehdy v Tatrách neovládale tak dokonale valit bulvy jako teď. Na druhou stranu jste tak mohla oddělit zrno od plev...v dnešní době by váš tehdejší přítel před vámi možná padnul na zadek.

1 0
možnosti
Foto

No vida! Ono asi vše má svůj čas! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Celkem jsi se mi s tím dnes trefila do nálady:) Karma:)

1 0
možnosti
Foto

Díky ;-). Chce to pozitivní myšlenky, proti té migréně!

1 0
možnosti
Foto

Krásné. Jsou ženy, kterým to nedojde nikdy. Pořád soupeří se svými chlapy a pak se diví, že dají přednost nějaké té ovívačce řasami.;-)

3 0
možnosti

No ja neviem, nezdolať ani Lomničák, to u mňa teda nie ste žena... :)))

2 0
možnosti
Foto

Fakt jsem na ten vrchol nedorazila. Třeba se ještě někdy pochlapím ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS